Alldeles för gult

Det var bättre ett tag tyckte jag, nu har det blivit sämre igen. Eller beror det på att jag varit ute en stund, känns som det blivit mer orange gult igen.
 
Jag har 3 färger nu,grönt,någon form av pastell orange och Bukefalos i illorange ,förutom det illorange så överlever jag .
 
Jag tänkte tacka för att det orangea försvann från övrigt knappen, men plötsligt var det tbx igen.:banghead:
 
Jag kan bara återigen säga: de jag känner som arbetar med att designa hemsidor säger att man ska ha en poppig färg där du vill att läsaren ska titta. Varför man skulle vilja att användarnas ögon dras till "Övrigt"-rubriken upptill övergår mitt förstånd.

Men visst - till slut vänjer man sig ju vid hur det ser ut, även om det i början skär sig och känns väldigt ologiskt.
 
Är väl inte så konstigt att det görs förändringar? Allt uppdateras och förbättras hela tiden och genomgående tar det a l l t i d tid att vänja sig vid et nya. Herregud, när fejan försöker förändras så skriker ju folk i högan sky, typ som här :p.

Jaja, jag gillar det nya och är läskigt ljuskänslig samt har lätt till migrän av annat skit.
 
När man är inne på något av forumen under övrigt, markeras knappen. Så har det varit i ett par år. Ingenting har ändrats idag, annat än att färgen är gulorange i stället för rosalila. Likadant om man är inne på något forum under Hästar.
 
Är det gula som markerar "övrigt" (eller vilken del man nu är inne på) verkligen samma färg som på sidan och i footern? Ska man ha en annan färg som bryter av kan man väl ändå ha det enhetligt kan jag tycka :meh:
 
Alltså det blir ju som dumt eftersom ordet Övrigt är skrivet med vitt, och de övriga rubrikerna med samma bakgrundsfärg har texter i svart. Därmed lyser Övrigt-knappen som en liten lampa och blicken dras dit. Men visst, till slut kanske man har vant sig och ignorerar det.
 
Jag kan tycka det börjar bli lite väl plottrigt med alla färger nu.
Det finns en ljusgrön, en grön, en mörk grön, militärgrön, orange, gult, grått, svart och vit text och ikoner. Jag har säkert missat någon med. Det blir rörigt. I detta läggs massa ( minst två) reklam från Google dessutom in med en salig blandning färger.

Jag är helt klart öppen för en förändring härinne. Men håll det enhetligt. Det är oerhört tröttsamt att läsa nu.

Annars tycker jag dom skrivna inläggen är bra. Tydliga och klara :up:
 
Nu är det en mer mildare nyans för mina ögon. Faktum är ju att det alltid blir ett hiskeligt gnäll vid minsta lilla förändring och en vecka senare är (nästan) alla ok med det nya.
 
Nu är det en mer mildare nyans för mina ögon. Faktum är ju att det alltid blir ett hiskeligt gnäll vid minsta lilla förändring och en vecka senare är (nästan) alla ok med det nya.
Så är det absolut, det blir gnälligt. Men, If it aint broke dont fix it.

Den absolut största majoritieten är lite väl trötta på olika färger och det skulle vara skönt att bara få låta det vara.
Jag är för förändringar till det bättre men mig veterligen meningslösa ändringar som dessutom stör synfältet kommer jag reagera på.
 
Nu är det en mer mildare nyans för mina ögon. Faktum är ju att det alltid blir ett hiskeligt gnäll vid minsta lilla förändring och en vecka senare är (nästan) alla ok med det nya.

Jag tror inte alls att alla är ok med det nya efter en vecka men man låter det bero eftersom man själv inte kan bestämma hur det du se ut. Bara säga sin åsikt och om det lyssnas - bra, men om inte så vad ska man göra åt saken?

Jag tycker inte det gula är fint och kommer inte tycka om en vecka heller men jag tänker inte gnälla i den här tråden om 2 veckor heller utan det får vara, och hoppas färgen blir bättre längre fram. Typ acceptera det du inte kan förändra...
 
Jag förstår faktiskt inte hur man kan tycka att den nuvarande gula är gräll.

Jag har dock jobbat lite med färgerna i menyn. Hoppas ni gillar det bättre.
 

Liknande trådar

Hemmet Hjälp, jag har målat vårt sovrum grönt- men det blev för gult! Hur ska jag dämpa de gula dragen i kulören, vilken färg på textilier...
2
Svar
23
· Visningar
1 566
Senast: Derivata
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
667
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett startfält med stenhård konkurrens i hoppning och ett där nya förmågor får chansen att visa framfötterna i dressyr. – Jag vinner...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 569
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp