Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan man koppla den bara till ett specifikt konto alltså? Jag har bara hört folk som har kopplat den till kort för att logga sina utgifter, men om man kan koppla den till bara ett konto utan att koppla fler transaktioner så är det helt klart intressant...!
Jag tror den kopplas till alla bankkonton, men jag vet inte exakt. :idea::)
 
Satt ut annons på 10 par jeans jag rensat ut från sonens garderob. I mitt tycke ett billigt pris så jag hoppas dom ryker fort.
 
Första veckan på loppisen (samma som jag hade hylla på i november, nu har jag dock bord) gav 466 kr in :up: Bland annat 5 målarböcker borta, ett tyg (typ 3 meter så det tog stor plats), lite träaskar som det har varit knivar i och lite annat smått. Kunde fylla på med en hel pappkasse i fredags, trots att jag fyllde på i onsdags med, med typ 1,5 låda saker :up::up:

Igår gjorde jag ett ryck i "plastbyttor-skåpet". Ett lock till en matlåda åkte, ett smörpaketslock (sånt man han sätta fast en smörkniv i, så inte ett gammalt lock :p ) en tuppeware-burk, där burken börjat bli fult och lockat dåligt. Kastade dessutom en oöppnad ask after eight och en stor toblerone, båda gått ut ur datum. Tog en runda i badrumsskåpet också, kastade ett par flaskor/tuber där med.
 
Flyttar under våren, så nu börjar stressen över alla prylar komma :crazy: Blir särbo så jag har inte bråttom att rensa, men vill ju inte lämna sambon med massa orensat :p

Har som mål att bara flytta med saker jag verkligen tycker om/behöver/som gör mig glad/påminner om värdefulla minnen.

Igår rensade jag gamla pärmar, kurser och utbildningar jag gått... Men klarade inte att rensa ut allt ändå :mad: även om jag aldrig tittar i de där pärmarna så fixade jag inte att rensa bort allt... blir så trött på mig :cool:
 
Flyttar under våren, så nu börjar stressen över alla prylar komma :crazy: Blir särbo så jag har inte bråttom att rensa, men vill ju inte lämna sambon med massa orensat :p

Har som mål att bara flytta med saker jag verkligen tycker om/behöver/som gör mig glad/påminner om värdefulla minnen.

Igår rensade jag gamla pärmar, kurser och utbildningar jag gått... Men klarade inte att rensa ut allt ändå :mad: även om jag aldrig tittar i de där pärmarna så fixade jag inte att rensa bort allt... blir så trött på mig :cool:

Åh det där med gammalt kursmaterial känner jag igen! Har två stora pärmar med föreläsningar.. kommer aldrig titta på det men det tar emot att slänga.

Hivade iväg en pappkasse till secondhand i veckan. Shoppade en kasse tyg så jag antar att jag är tillbaka på noll igen.
 
Sålt ett mönster, och ska skicka iväg lite band till @sthu,tack för att du hjälper mig rensa :p
Har kastat lite gammal resår, rensat ut lite band att skänka bort och några band jag ska försöka sälja.
 
Tog tummen ur och började fota lite urväxta barnsaker och gjorde annonser på FB - och se på :devil: Imorgon ska jag leverera EN sak iallafall :up:
Och som grädde på moset så kom junior hem och deklarerade att dragkedjan i jackan gett upp... Äntligen så fick jag kasta den :p (den har varit för liten i mitt tycke den senaste månaden).
Små små steg åt rätt håll :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vi rensar på, bra jobbat av oss! Förra tråden kom upp i 2000 inlägg, vi fortsätter här :) Har du rensat, kastat, sålt något på...
92 93 94
Svar
1 878
· Visningar
83 168
Senast: Trott
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 896
  • Låst
Hemmet Förra tråden uppe i två tusen inlägg, så vi fortsätter rensningen här :) Någon mer som tröttnat på sina saker ? Fått något sålt...
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
102 514
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kaninskrik
  • Kön kattungar
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp