Amningsklänning - bröllop

lil-sis

Trådstartare
Hjälp!

Vi ska på bröllop 6/6 och jag behöver hjälp att hitta en klänning!

Klädkod kavaj så det behöver inte vara en galaklänning :D

Är kort och kurvig...
 
Jag hade en omlottklänning när jag ammade tredje barnet och var pa bröllop. Fungerade bra men jag valde ända att ga undan när det var amningsdags
 
När jag ammade på bröllop valde jag att köpa en specifik amningsklänning för att de generellt är mindre avklädda vid själva ammandet än tex en omlottklänning köpt i valfri butik, jag ville gärna ha ett litet band på ovansidan av brösten eller nåt.

Jag köpte 2 från mamalicious (stavning?) som passade för ändamålet. Har inte koll på deras utbud nu men då var det helt OK. Så länge klädkod är kavaj går det ju ganska lätt.
 
Klart man inte kan ha :D
Vad är det för fel på karlarna? Min resonerar likadant, men att han sen har 8st blå skjortor i liknande nyanser gills inte? O_o:angel:

Det är ju inte samma sak ;)

Min hittade en grön i typ virkad spets (klänning alltså) som han tyckte jag skulle köpa. Jag använder typ aldrig klänning...
 
Klart man inte kan ha :D
Vad är det för fel på karlarna? Min resonerar likadant, men att han sen har 8st blå skjortor i liknande nyanser gills inte? O_o:angel:
Exakt! :p
Dessutom har jag nog bara två blommiga klänningar i den längden, varav den ena är svart så den räknas ju inte:confused:. Jag sa att nästa gång shoppar jag utan honom:angel:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 163
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: BernT
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Helt främmande mark för mig och jag vet inte riktigt hur jag ska berätta. Vår älskade far, svärfar och farfar gick hastigt bort i...
Svar
10
· Visningar
1 004
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp