Andras post med min adress

Shaggy

Trådstartare
Jag har några gånger nu fått post till en annan person som är adresserad till min adress. Det känns lite obehagligt framförallt som det börjat dyka in inkassobrev. De brev jag fått har jag returnerat med "adressaten okänd" på kuverten men jag börjar undra om det är något skumt med det hela.
Är det här något som kan ställa till problem för mig? Är det något jag bör kolla upp?
 
Jag har några gånger nu fått post till en annan person som är adresserad till min adress. Det känns lite obehagligt framförallt som det börjat dyka in inkassobrev. De brev jag fått har jag returnerat med "adressaten okänd" på kuverten men jag börjar undra om det är något skumt med det hela.
Är det här något som kan ställa till problem för mig? Är det något jag bör kolla upp?
Det kan vara nån som bott där längre tid tillbaka
 
Det är i så fall väldigt länge sedan (15-20år). Jag har bott där i minst 10 år och ägaren innan tror jag bodde där länge även de.
 
Du kan även prata med lokal polisen, de kanske har koll på om det är fler som är drabbade eller om det är någon som har gjort liknande grejer mot andra.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: underensten
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 450
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 640
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 338
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp