Anmälan försvunnen

Hedwig

Trådstartare
Måste bara fråga om någon har varit med om samma sak. Jag hade anmält till Mariefreds sommarmeeting. Kollar alltid att anmälan är registrerad och att jag står med bland anmälda ekipage. Jag var en av de första som anmälde och stod inte på reservlistan. Igår när jag kollade var anmälan helt försvunnen. Alltså som att jag aldrig anmält. Den står inte som återtagen utan det står bara att jag inte har några anmälningar. Jag har mailat arrangörerna och frågat men inte fått något svar ännu. Vet inte om TDB lever sitt eget liv. Har aldrig varit med om det förrut.
 
Måste bara fråga om någon har varit med om samma sak. Jag hade anmält till Mariefreds sommarmeeting. Kollar alltid att anmälan är registrerad och att jag står med bland anmälda ekipage. Jag var en av de första som anmälde och stod inte på reservlistan. Igår när jag kollade var anmälan helt försvunnen. Alltså som att jag aldrig anmält. Den står inte som återtagen utan det står bara att jag inte har några anmälningar. Jag har mailat arrangörerna och frågat men inte fått något svar ännu. Vet inte om TDB lever sitt eget liv. Har aldrig varit med om det förrut.
Jag har ramlat ur listan någon gång när jag inte hållit ordning på mina endagslicenser. Jag hade en oanvänd licens när jag anmälde till tävling X, men den förbrukades till en annan tävling innan betaldagen för X, så när jag inte hade någon giltig licens så försvann jag ur listorna. Bara att lägga till ny licens och efteranmäla (och betala dumstrutsavgift, dvs efteranmälningsavgiften), men det hade varit betydligt jobbigare om det inte gått att efteranmäla till den tävlingen.
 
Måste bara fråga om någon har varit med om samma sak. Jag hade anmält till Mariefreds sommarmeeting. Kollar alltid att anmälan är registrerad och att jag står med bland anmälda ekipage. Jag var en av de första som anmälde och stod inte på reservlistan. Igår när jag kollade var anmälan helt försvunnen. Alltså som att jag aldrig anmält. Den står inte som återtagen utan det står bara att jag inte har några anmälningar. Jag har mailat arrangörerna och frågat men inte fått något svar ännu. Vet inte om TDB lever sitt eget liv. Har aldrig varit med om det förrut.

Råkade ut för detta tidigare i vår. Hade både aktuell ryttarlicens och fick konfirmationsmail.

Anmälde mig i god tid, var med på listan några dagar innan anmälningstiden gick ut. Två dagar efter anmälningstiden gått ut var jag 'borta' ur listan.
 
Om en ryker pga licensen står en som "återtagen" och är inte bara försvunnen. Låter som en tdb-bugg. Jag hade skärmdumpat bekräftelsen på mailen att du var anmäld för att se om du kan komma med om arrangörerna är snälla :).
 
Jag har visst städat mailen. Har inte ens kvar bekräftelsen på licensen men den är iaf kvar i tdb. ( Har bara löst endagarslicens) Det är skitsamma. Jag skulle kunna anmäla igen men jag har ingen lust att betala efteranmälningsavgiften så får se om det finns någon annan lämplig tävling.
 
Jag har ramlat ur listan någon gång när jag inte hållit ordning på mina endagslicenser. Jag hade en oanvänd licens när jag anmälde till tävling X, men den förbrukades till en annan tävling innan betaldagen för X, så när jag inte hade någon giltig licens så försvann jag ur listorna. Bara att lägga till ny licens och efteranmäla (och betala dumstrutsavgift, dvs efteranmälningsavgiften), men det hade varit betydligt jobbigare om det inte gått att efteranmäla till den tävlingen.
Jag har en giltig endagarslicens så det borde inte vara pga det.
 
Ta en förhandling med tävlingsledaren om att grundpriset ska gälla då du egentligen anmält dig i tid.Om du nu vill åka.:)
Jag efteranmälde nu i alla fall. D kostade bara 100:- mer så orkar inte tjafsa. Men kommer alltid spara bekräftelsen i fortsättningen tills efter tävlingen.:angel:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 048
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 038
Senast: Habina
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 103
Senast: Dopy
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 203
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp