Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Stön" tog ett tag för min hjärna att koppla.


Undrar detsamma.
Samma person har nu även lagt ut en annons om häst gård uthyres.
En hästgård på 5000 kvm tomt O_o
Kan inte låta bli att fundera lite över det hela. :o
Kan de ha gått isär nu kanske? Då lär hen ju knappast kunna ha hästarna kvar.
 
1200 per månad för att utbilda en travare och sköta stallsysslor åt en ägare med dålig ekonomi, någon som blir sugen?

Här i Hamburg där jag bor tar de flesta hutlöst betalt av sina medryttare. Är inte ovanligt att de får betala 90-150 € i månaden för att hasa runt på någon trött haflinger två gånger i veckan. :eek:
 
Här i Hamburg där jag bor tar de flesta hutlöst betalt av sina medryttare. Är inte ovanligt att de får betala 90-150 € i månaden för att hasa runt på någon trött haflinger två gånger i veckan. :eek:

Men betyder det att medryttaren betalar för att utbilda en outbildad häst och även sköta stallsysslorna?
 
"Vi har aldrig behövt kalla veterinär utan hon har varit frisk och kry hela livet, hon är besiktigad och inprincip klar att åka. I besiktningen fick hon några småmarkeringar på hälta på böjt spår i trav och övervikt. Veterinären var ganska säker på att det bara var att hon är stel och lite öm i hovarna då hon numera går oskodd vilket hon inte gjort innan. "

:meh: klar att åka eller hur, säkert klar att rida fullt ut oxå då ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 120
· Visningar
42 200
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 964
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 834
Senast: Puffindog
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 867
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp