Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, det är ganska nytt, kommer från KWPN där det visst finns. Dock verkar det vara lite lurigt eftersom det knappt syns på många.
Konstigt att de knappt syns... har aldrig hört om det på islänning, men värre är ju att man inte vill ha dubbla silveranlag och den risken ökar ju om det är svårt att se :(
 
"Sällskapshäst ges på foder. Mera info via email. Endast seriösa tar kontakt."

Hade gärna velat ha mer info om vad det är för häst innan jag hör av mej på en sådan annons. Blir garanterat klassad som oseriös om jag vill veta såna onödiga detaljer som ras, kön och ålder på sällskapshästen ifråga :angel:
 
Spatthäst bortskänkes för symbolisk summa för ägaren har inte tid att ta hand om en ofräsch häst. Verkar vara nyupptäckt, aktiv spatt utifrån annonstexten att döma :grin:
 
man kanske inte vill veta men frågan är ju hur personliga ett par sporrar kan bli ;)

noterade en lite motsägelsefull sak. FB - översättningar - inte i sitt esse.
"Smuk 4års Irish Cob hoppe sælges"
översattes med
Vackert 4 år irish cob jump såld

jaha så det var ingen ide att kolla den annonsen då :p nu är jag ingen hejare på danska men kan väl gissa mig till att den är till salu.

Om ingen har översatt:
Vacker 4 årig Irish Cob sto säljes :)
(kan bli ganska många kul misstag med danska stallägare men vi lär oss :o)
 
Hur sjutton kan det där bruna stoet vara silverbrunt? Är det säkert?
Btw: jag som inte har en aning om SWB, är det fin stam på henne eller är hon färgavlad bara? 100 laxar för en fölis var i smaskigaste laget väl?

Fölet är testat så det måste komma från mamman. Hon är lite grå i svansen. Jag skulle säga att det är en bra stam, i alla fall pappa och morfar, har inte full koll på de bakom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 128
· Visningar
42 328
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 965
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 848
Senast: Puffindog
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 873
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp