Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, måste vara som männen som ibland skriver till mig på dejtingsajter. Om jag skriver att jag söker en man i 25-årsåldern får jag min förbannat svar från "ungdomliga" män som passerat 50-strecket!
Ja det är märkligt. Det brukar jag åxå råka ut för. Läsförmågan tycks inte vara den nästa i alla fall
 
Någon säljer en häst med "mycket pannben" :confused: i sammanhanget så verkar det betyda att det är en tuff häst som kräver en rutinerad ryttare men jag har aldrig hört uttrycket förr.
 
Hej jag har ett varmblodssto som börjar bli till åren, och hon är liksom den mest underbara häst jag vet och hon har ett sånt fint psyke, jag vill liksom ha något efter henne. Problemet är bara att jag inte har råd för tillfället att just betäcka. Och hingsten behöver inte vara godkänd eller ha bra stam, bara det är en stor häst. Ras spelar ingen roll heller. Och hon är ju en travare så jag skulle vilja stärka galoppen i fölet. Resten spelar inte så stor roll. Pma om du har nån hingst! Tack på förhand!

Om man inte har råd att betäcka just nu undrar jag om man har råd att betala allting annat som kostar kring en betäckning som ultraljud. Är det inte bättre att spara tills man verkligen har råd med betäckning och allt extra som fölet sedan kostar. Många verkar tro att själva hingstavgiften är den stora kostnaden men så är det ju inte.
 
Större handelsstall med många saluhästar. De flesta verkar annonseras sas så har man koll borde man hitta vad man söker.

Under en annons med sisådär 200 kommentarer skriver någon
’Får ni in en till av denna ras så pma mig @handelsstall ’

Alltså, får man inte ha liite koll själv? :o
 
Större handelsstall med många saluhästar. De flesta verkar annonseras sas så har man koll borde man hitta vad man söker.

Under en annons med sisådär 200 kommentarer skriver någon
’Får ni in en till av denna ras så pma mig @handelsstall ’

Alltså, får man inte ha liite koll själv? :o
Ingen hästannons, men på samma tema som ditt inlägg.

Myndigheten jag jobbar på på ut en länk till annons om lediga tjänster via Facebook. Bland de flertalet hundra kommentarerna har en snubbe kommenterat "Intresserad. Hör gärna av er."
:rofl: hur var nu det här med eget ansvar..?
 
Ingen hästannons, men på samma tema som ditt inlägg.

Myndigheten jag jobbar på på ut en länk till annons om lediga tjänster via Facebook. Bland de flertalet hundra kommentarerna har en snubbe kommenterat "Intresserad. Hör gärna av er."
:rofl: hur var nu det här med eget ansvar..?
Såna där svar fick vi också när vi sökte folk. "Hör av er" - eh, nä? Hör av dig DU om du vill ha jobbet!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
40 268
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 956
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 682
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 719
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp