Annonsera mera hundar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ämnerna och klientelet går ändå ihop så för mig räcker en tråd.
 
Jag såg nog inte problemet med att starta flera olika trådar. Allra helst när många påpekar att Bukefalos blir mindre och mindre aktivt. Nu vet jag bättre.

Jag förstår inte din vresighet för att jag uttrycker en åsikt. Vet inte heller varför du raderade det du skrev först innan jag svarade.

Ledsen om jag sårade dig på något vis med att inte förstå skilnaderna mellan trådarna bättre.
 
Fast vad är det som säger att det är oseriös avel bara för att en annons är märkligt/lustigt skriven? Det finns ju två andra annonstrådar som handlar om hästar, så varför inte två hundtrådar, en om oseriös avel och en om märkliga annonser? :)
 
Fast vad är det som säger att det är oseriös avel bara för att en annons är märkligt/lustigt skriven? Det finns ju två andra annonstrådar som handlar om hästar, så varför inte två hundtrådar, en om oseriös avel och en om märkliga annonser? :)
Ja fast läs inläggen i tråden. Samma ämnen som i Oseriös avel. De verkar ju överlappa varann.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund En nyfiken fråga: vad vore det motsvarade ordet till att adoptera? Omplacera så ger man bort hunden, men man kan inte säga att man...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
4 216
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
1 981
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 770
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag började läsa Bukefalos-trådar regelbundet när jag var typ 8 år gammal. Det var år 2005. Sedan dess har jag varit en hängiven läsare...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 735
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp