Antal poäng för ny användartitel

Inte för att jag bryr mig egentligen men hur kan man ändras från 10 000 inlägg till ngt annat. Har man förlorat inlägg! Jag hade just passerat gränsen för en ny användartitel,tror det var 10 000 inlägg, har glömt titeln men den var inte planetspringare. Jag är med på att det blivit ändringar men tycker inte att det stämmer. Egentligen bryr jag mig inte utan undrar mest.
 
Inte för att jag bryr mig egentligen men hur kan man ändras från 10 000 inlägg till ngt annat. Har man förlorat inlägg! Jag hade just passerat gränsen för en ny användartitel,tror det var 10 000 inlägg, har glömt titeln men den var inte planetspringare. Jag är med på att det blivit ändringar men tycker inte att det stämmer. Egentligen bryr jag mig inte utan undrar mest.
Antal inlägg är nog detsamma, men poängen är något annat, jag har för mig att du får ca 0,5 poäng för ett inlägg och ändringarna är lika för alla!
 
meh varför står det att jag är ny medlem? är det något med att jag fick byta användarnamn? känns ju lite tråkigt att bli klassa som ny medlem när man varit med sedan typ 2007? ett par 1000 inlägg måste jag ju ha gjort iaf, inte för att det är världens grej men att ha ett gammalt konto kan ju ha sina fördelar ibland
 
meh varför står det att jag är ny medlem? är det något med att jag fick byta användarnamn? känns ju lite tråkigt att bli klassa som ny medlem när man varit med sedan typ 2007? ett par 1000 inlägg måste jag ju ha gjort iaf, inte för att det är världens grej men att ha ett gammalt konto kan ju ha sina fördelar ibland
Det uppdateras efter hand, tar lite tid bara. :)
 
:) konstigt men ok. whatever

Så teoretiskt kan man ha 20.000 inlägg och fortfarande vara krypare?
Verkar lite ologiskt.
 
:) konstigt men ok. whatever

Så teoretiskt kan man ha 20.000 inlägg och fortfarande vara krypare?
Verkar lite ologiskt.
Nej, för med så många inlägg har man samlat ordentligt med poäng på vägen. :) Finns ju en lista, klicka på "Hjälp" längst ned på sidan och sen på "Troféer" så ser du vad man får poäng för.
 
Nej, för med så många inlägg har man samlat ordentligt med poäng på vägen. :) Finns ju en lista, klicka på "Hjälp" längst ned på sidan och sen på "Troféer" så ser du vad man får poäng för.

Precis det jag sa. Du kan ha 20.000 inlägg och eftersom gilla är en ny funktion så kan du ha 1 gillare, om ingen gillar så får du bara baspoängen du får över tid.
Känns lite B.
 
Precis det jag sa. Du kan ha 20.000 inlägg och eftersom gilla är en ny funktion så kan du ha 1 gillare, om ingen gillar så får du bara baspoängen du får över tid.
Känns lite B.
Nej, du måste inte få poängen steg för steg, du får poängen för dina inlägg oavsett om någon har gillat nåt eller inte. :) Jag hade över 9000 poäng innan jag hade fått något gillat inlägg, så poäng får man ändå.
 
Nej, du måste inte få poängen steg för steg, du får poängen för dina inlägg oavsett om någon har gillat nåt eller inte. :) Jag hade över 9000 poäng innan jag hade fått något gillat inlägg, så poäng får man ändå.

Tja det har inte så stor betydelse :)
 
Blaj säger jag om det nya..
Men mest blaj är all reklam som segar ner så man knappt kan skriva nånting.
 
Något verkar konstigt med din dator, virus/trojan, vad jag vet är det färre annonser på sidorna nu än det var i det gamla forumsystemet.
 

Liknande trådar

Bukefalos Vi tar i princip aldrig bort inlägg som inte bryter mot forumreglena. Jag raderar inte användarkonton på begäran. Om man vill byta...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
50 387
C
Bukefalos Satt och pratade med en bukefalist och kom in på det här med titlarna man har på bukefalist - "flygare", "kastare" och allt det där. Det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 868
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp