Äntligen funkar det igen!

vallhund

Trådstartare
Var tvungen att starta om datorn tidigare ikväll o då krånglade buke så jag kunde inte skriva eller gilla. Tänkte meddela det via "kontakta oss." För att adm skulle kunna kontakta mig måste jag ju ändra till aktuell mailadress, sagt o gjort. Fick aldrig något bekräftelsemail, tryckte på skicka igen, inget hände.

Efter mycket om o men kom jag på att jag skrivit @google.com istället för @gmail.com, så går det när man är ett tekniskt geni.
Buke fungerar i Chrome men inte i Explorer, mysko, men det kan jag leva med.
 
Var tvungen att starta om datorn tidigare ikväll o då krånglade buke så jag kunde inte skriva eller gilla. Tänkte meddela det via "kontakta oss." För att adm skulle kunna kontakta mig måste jag ju ändra till aktuell mailadress, sagt o gjort. Fick aldrig något bekräftelsemail, tryckte på skicka igen, inget hände.

Efter mycket om o men kom jag på att jag skrivit @google.com istället för @gmail.com, så går det när man är ett tekniskt geni.
Buke fungerar i Chrome men inte i Explorer, mysko, men det kan jag leva med.

Låter väldigt märkligt - jag kör inte Chrome men aldrig haft några problem varken då eller nu med varesig mobil , platta eller dator ang buke annat än att på mobilen då och nu hoppar det nån enstaka tid men det har ju inget att göra med webbläsaren .

För mig blir det konstigt att Chrome skulle vara det som förutsätter att det fungerar.

Inte ens etablerade företag använder Chrome som givet ang webbläsare .

Lite undrande vad du vill med posten ?
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 356
Senast: Vallmo
·
IT & mobiler Jag satt i skolan och jobbade över skolans WiFi med min laptop idag när uppkopplingen plötsligt bröts och jag inte hade några...
Svar
4
· Visningar
2 398
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jo såhär är det. Jag hade min bärbara dator på bordet och kopplat till den var en extern hårddisk(heter det så?:o). När jag skulle...
Svar
5
· Visningar
1 183
S
Gravid - 1år Hejsan! jag ska försöka göra mig kort. jag och pappan (vi kallar honom H) var inte tillsammans när våran son blev till. vi bestämde...
2
Svar
31
· Visningar
3 148
Senast: strösslet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp