Äntligen min tur!

NightRain

Trådstartare
Nu har jag..elelr jag å min sambo köpt islandshäst... som jag har längtat!! har alltid dröm om islandshäst.. höll på med de i 10 år sen blev de "vanlig" häst men drömmen har alltid funnits där.. å nu när vi flyttar till hästgård så skulle vi ha en häst till å sambon gick med på en islandshäst så vi hämtar honom nästa helg..

en valack på 3 år :D ska bli sååååå skoj=)
ville bara dela med av min glädje å att jag äntligen kan få vara på islandshästsidan och prata lite..
 
Nu har jag..elelr jag å min sambo köpt islandshäst... som jag har längtat!! har alltid dröm om islandshäst.. höll på med de i 10 år sen blev de "vanlig" häst men drömmen har alltid funnits där.. å nu när vi flyttar till hästgård så skulle vi ha en häst till å sambon gick med på en islandshäst så vi hämtar honom nästa helg..

en valack på 3 år :D ska bli sååååå skoj=)
ville bara dela med av min glädje å att jag äntligen kan få vara på islandshästsidan och prata lite..
Grattis och välkommen!
Nu får du allt berätta mer om den lilla ;)
 
Grattis och välkommen!
Nu får du allt berätta mer om den lilla ;)

Jadu jag vet inte så mycket än då han inte kommit hem än, hihi. Men han är jättemysig å verkar helt orädd. Tömkörd å van vid trafik osv. Jätte cool. Sokki heter han efter tigur från smedsby.

bild kommer senare hihi
 
Jadu jag vet inte så mycket än då han inte kommit hem än, hihi. Men han är jättemysig å verkar helt orädd. Tömkörd å van vid trafik osv. Jätte cool. Sokki heter han efter tigur från smedsby.

bild kommer senare hihi
Spännande!
Pappa Tigur står 5 min från värst stall, tävlade mot honom i lördags :)
 
aha där ser man.. så skoj.. riktigt fin är han tigur tycker jag :D får se hur vår pojk utvecklar sig :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 797
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 344
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Whirlie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Överproduktion av hud?
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp