Använda delade magmuskler?

Tyvärr håller ju de flesta till i större städer, men det kan ju vara värt att ta sig dit :) Dels kan man ju såklart googla och kolla före & efter bilder för kirurgen men också kolla i facebook-grupper för tex plastikkirurgi. Sen är det ju lite personkemi också, man måste träffa kirurgen och känna att den dels förstår ens problem och vad man vill göra åt det. Och glöm för guds skull inte att kolla så att personen faktiskt är 1 läkare 2 plastikkirurg (det är tyvärr en del som utför ingrepp utan att vara det) och medlem i Svensk Plastikkirurgisk förening och/eller Svensk Förening för Estetisk Plastikkirurg (lite osäker på om de måste va med i båda, men är personen ingen riktig plastikkirug så får hen inte vara med).

Håller helt med dig!

Oavsett om det gäller konsultation eller operation så är personkemi avgörande om man vågar lita på personens svar. Framför allt våga efterforska om personen och kliniken man vänder sig till.
 
Håller helt med dig!

Oavsett om det gäller konsultation eller operation så är personkemi avgörande om man vågar lita på personens svar. Framför allt våga efterforska om personen och kliniken man vänder sig till.

Precis, för en del är det viktigt att kirurgen är inkännande och ”snäll” när man är i ett kanske känsligt utsatt läge. För andra är det viktigt att kirurgen är mer ”peka hela handen” och såhär gör vi och då får vi detta resultat. Man får testa vad som känns bäst.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 842
Senast: Praefatio
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 513
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 122
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 590
Senast: Icfafn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kön kattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp