Magiana
Trådstartare
Jag saknar en app för att hålla reda på vad jag ska göra och när jag ska göra det. I dagsläget har jag color note men jag tycker inte den gör vad jag vill att den ska göra. Det går t.ex. inte att flytta saker från en checklista till kalendern vilket är opraktiskt om saker på en checklista behöver schemaläggas. Jag får helt enkelt inte någon översikt över mina checklistor. Det går att lägga in checklistor i kalendern men det är opraktiskt då allt på en viss lista hamnar på en viss dag, vilket inte är bra om något av naturen tar flera dagar i anspråk. Att lägga in moment för ett projekt i kalendern funkar inte heller så bra då jag inte får någon överblick över alla moment som hör till det projektet.
Jag vill kunna skriva att-göra-listor men sen kunna ta saker från listan och lägga in i en kalender. Vissa saker hör ihop med varandra och det bör framgå på något sätt. Det kan vara något som ska utföras men för att det ska ske måste kanske material införskaffas och arbetet delas upp i olika steg.
Jag vill kunna skriva att-göra-listor men sen kunna ta saker från listan och lägga in i en kalender. Vissa saker hör ihop med varandra och det bör framgå på något sätt. Det kan vara något som ska utföras men för att det ska ske måste kanske material införskaffas och arbetet delas upp i olika steg.
Senast ändrad: