Är det sant? Mobilkameran.

Trasdocka

Trådstartare
Jag har fått en "idé" om att det är någon bakom min mobilkamera som ständigt kollar, eller att det konstant filmas och skickas vidare. Att någon kan se det som kameraögat ser även om man inte har kameran igång.
Idén grodde efter att jag läst att kameran på iphones alltid är igång.

Detta låter säkert jättedumt och är i högsta grad osannolikt - men jag tror endå att det är så och det är lite jobbigt... Typ riktar front-kameran bort ibland osv. Någon som hört talas om detta? :o
 
Sv: Är det sant? Mobilkameran.

Ja det ar fullt mojligt och tex polisen har numera tillstand att avlyssna och titta genom mobilmikrofon och webkameror. Jag har alltid haft mina fortackta.

Daremot ar det ju inte sa manga som skulle vara intresserade av att vara inne i just din mobil eller dator formodligen. Men det ar ju en annan femma.
 
Sv: Är det sant? Mobilkameran.

Okej, vad galet! Bra att min webbkamera är urkopplad då :) + riktad upp i taket. Aa är nog bäst så.
 
Sv: Är det sant? Mobilkameran.

Ja var det inte något EU-beslut som togs nyligen om övervakning? Eller det kanske var något annat.. Hm.
 

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 852
Senast: pews1972
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 050
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp