Bukefalos 28 år!

Årets första kull...

gadriel

Trådstartare
...visst är dom ljuvliga!

9 blev det, 5 viltgråsilver och 4 svartsilver. :)


100425.jpg


100426.jpg


100428.jpg


100429.jpg
 
Sv: Årets första kull...

Äsch, man ska aldrig titta på bebisbilder...gud så söta! Vill ha! ;)
 
Sv: Årets första kull...

Ja nu är dom som sötast, små ullbollar som hoppar runt :love:

Framförallt verkar dom har toppenbra psyke, inte alls rädda och lugna när man pysslar med dom. C-kullen är mycket stirrigare men där är mammam väldigt stressad, hennes första kull.
 
Sv: Årets första kull...

hej jag har med fått min första kul för 3 veckor sedan . ni kan gå in på min hemsida och titta på dom .


www.123minsida.se/teffiehast så har jag mina ungar och lite till där , ha så kul .
 
Sv: Årets första kull...

Nää nu dör jag :eek::eek: fyy så söta! :love:
 
Sv: Årets första kull...

Visst är dom, man vet inte riktigt vart man ska ta vägen när dom små liven hoppar runt som små ulliga bollar och är så söta.

Snart får dom silvriga ögonfransar och nosar med, himla gulligt. Efter det blir dom lite halvfula med silverfläckar ojämt över kroppen ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för årets första världscupstart i hoppning och till helgens tävlingar i Basel kommer flera svenska ryttare för att försöka...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det lilla hingstfölet i Skåne föddes på nyårsnatten och är antagligen årets första föl. Här berättar hästägaren mer om den oplanerade...
Svar
0
· Visningar
569
Senast: Gunnar
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: Sirap
·
Fritid Vi tänkte besöka Gotland (på försäsongen) i sommar med vår 4-åring. Vår första gång där! Tips på vad vi inte får missa och plats som är...
Svar
1
· Visningar
242
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp