ATG LIVE - helt gratis?????

tinafinis

Trådstartare
Finns vissa lopp jag skulle vilja se o de kan man ju genom ATG.

Jag spelar inte.
Är det då helt kostnadsfritt o bli medlem???
 
Sv: ATG LIVE - helt gratis?????

Ja, det är gratis att bli medlem. Men det kostar att se loppen (även lopparkivet).
 
Sv: ATG LIVE - helt gratis?????

aha, då e de inte lönt att bli medlem då för de var dom ja ville se.
 
Sv: ATG LIVE - helt gratis?????

varför inte bli medlem iaf? sen kan du ju vänta ett tag och köpa en veckas prenumeration på atg live så kan du kolla på alla tänkbara lopp du ville kolla på under den tiden.. kommer inte ihåg vad en vecka kostar med har för mig runt 30-50 kr..
 
Sv: ATG LIVE - helt gratis?????

nä.... ja e en snåljop. tänk på att ja har haft två hästar stationerade på klinik på två månader... :-)
 
Sv: ATG LIVE - helt gratis?????

Ibland har de specialerbjudanden, så att man kan se någon vecka gratis t ex. Men då får man hålla utkik.
 
Sv: ATG LIVE - helt gratis?????

Tror de har just nu att du får en dag gratis :idea:
Så skaffa ett konto så kan du testa sen. Att skaffa konto kostar inget.
 
Sv: ATG LIVE - helt gratis?????

OK, men hur fungerar de???
Det kommer ingen konstig räkning om man råkar gå in på någon betaltjänst dom söger väl ifrån innan om det kostar???
 
Sv: ATG LIVE - helt gratis?????

nej du får välja om du vill sätta in pengar eller betala på annat sätt innan=)
 
Sv: ATG LIVE - helt gratis?????

OK, men hur fungerar de???
Det kommer ingen konstig räkning om man råkar gå in på någon betaltjänst dom söger väl ifrån innan om det kostar???

Du behöver inte oroa dig för att du ska få hem någon räkning. Det får du inte. Du ansöker om ett konto och då behöver du inte alls sätta in pengar. När du sedan har ett konto kan du välja om du vill sätta in pengar, eller om du vill passa på när man får testa gratis vilket man får ibland.

Så steg ett är att ordna ett konto. Det kan vara bra att ha så börja med det så kan du ordna resten sen. Ett konto kostar ingenting. :laugh:
 
Sv: ATG LIVE - helt gratis?????

tänker bara på de där modemkaparna. Om man loggade in på nån viss sida så blev det dyrare.................
Har ju inte modem längre så de kan ju inte hända
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har under en längre period kännt att jag har tappat bort den person som jag vill vara och vad jag vill med mitt liv. Alltså det...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: grodan21
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 535
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 462
Senast: sjoberga
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 493

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp