Australisk terrier?

Det var precis så jag kände när min västgötaspets dog, och att byta till australisk terrier blev ju synnerligen bra, så jag förstår precis dig och @YorkWann . Nu har Loppan inte ens fyllt två så jag hoppas får ha henne i massor av år ännu, men hur jag gör sen, det vet jag inte. För jag vill också ha precis en sån som hon.
Din loppa är galet söt! Och VÄLDIGT Farrah Fawcett :D

farrah-fawcett-picture-id525584960
 
Om man vill hålla på med freestyle, agility och viltspår och även tävla i detta, tror ni att australisk terrier hade varit ett bra val? Eller bör man leta vidare? Varför/varför inte?
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Funderar fortfarande på vilken hundras/typ jag önskar som min nästa hund, och nu blev jag tipsad om Tibetansk terrier. Finns det någon...
Svar
0
· Visningar
543
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Här är jag med en flummig liten tråd igen :o Vilka raser är vanligast där ni bor? Någon ovanlig ras som ni trodde var vanlig, men som...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 150
Senast: copernica
·
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 999
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Sitter och funderar på att börja ge mina grabbar tillskott innehållande hampafröolja Det finns ju ett välkänt N'trilon. dyrt som satan...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp