Avatarkaos?

Mixoman

Trådstartare
När jag är inloggad med mobilen så har @mandalaki min avatar på alla inlägg. Själv har jag förunnats en grå häst som avatar.

Det blir aningen förvirrande när jag tänker "det här inlägget har inte jag skrivit!" om igen.

Vafalls?
 
När jag är inloggad med mobilen så har @mandalaki min avatar på alla inlägg. Själv har jag förunnats en grå häst som avatar.

Det blir aningen förvirrande när jag tänker "det här inlägget har inte jag skrivit!" om igen.

Vafalls?
Nu är det som vanligt igen. Rör inga knappar Gunnar!
 

Liknande trådar

Bukefalos Konstig rubrik kanske :) men när jag de senaste veckorna skriver via mobilen (android) så är inte raden med smilies, osv "på". Den är...
Svar
8
· Visningar
955
Senast: Krålus
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 989
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Plötsligt så känner jag mig bara så förbannat tjatig och ältande och trött på mig själv. Har därför skrivit upp en lista över ämnen som...
Svar
7
· Visningar
560
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Jag bytte för några månader sen till ett par biothanetyglar med metallhakar istället för vanliga spännen. Det blev mest så för att de...
2
Svar
22
· Visningar
2 205
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp