Avicii död

27-28 verkar vara en kritisk ålder. Hendrix, Janis, Jim Morrison bland andra, dog alla i den åldern.
Tragiskt.
Svårt att trycka på "gilla" på det inlägget.

Andra dog i högre ålder trots sin livsstil, Jonny Cash, Waylon Jennings, Edith Piaff o Bob Marley t ex.
 
På den nytagna bild som expressen har lagt upp i en av sina artiklar, så är han ju mager som en sticka och han hade väl en del hälsoproblem som jag förstått det och en kropp orkar ju inte hur mycket som helst..

Tragiskt är det, men det är det alltid när unga människor går bort.
 
27-28 verkar vara en kritisk ålder. Hendrix, Janis, Jim Morrison bland andra, dog alla i den åldern.
Tragiskt.
Så blir det ofta när men bränner ljuset bägge ändar. Många av det sena sjuttiotalets stjärnor experimenterade alltför vilt med kemikalier. En tradition so trist nog hållit sig vid liv...ända till våra dagar
 
Tims musik är fantastisk och den funnits med i sorgliga stunder och i några av mina mest lyckliga.
Gick ofta in på hans instagram bara för att bli inspirerad av hans bilder och ord.
Så tragiskt :(:heart
 
Jag är helt förkrossad, vilket är förvånandsvärt i sammanhanget. Så ung, med hela livet framför sig. Samtidigt en av Sveriges största musiker i modern tid. RIP Tim. :cry::heart
 
Jag berördes mycket mer än jag trodde när jag såg det igår kväll. Precis som många andra har jag lyssnat en del på Avicii, och imponerats av hans framgångar. Det han åstadkommit är STORT!
Men jag har aldrig sett mig som ett fan. Jag var på Bråvalla det året han spelade där, men orkade inte vara vaken och se hans framträdande. På den nivån låg mitt intresse.

Ändå blev jag helt chockad igår kväll. Det kändes (känns) så overkligt. En så ung människa, så tidigt i karriären. Jag har svårt att smälta det.

Vila i frid Tim.
 
😢 utan att han vet om det så har han gått många många mil med mig. Han har även hjälpt mig behålla förståndet under min skilsmässa och En väldigt pressad tid på jobbet, skulle tom vilja säga att det är tack vare hans musik jag inte kraschade helt 😍 är så jäkla tacksam att jag fick se honom i Malmö!
 
Jättesorgligt! Har dansat till många av hans låtar. Gick på en spelning för många år sedan när han inte var så stor.
Hamnade även på hans sista Sverigespelning, i Malmö för två år sedan, när några vänner hade en biljett över. Minns det med glädje, det var en fantastisk sommarkväll och så härlig stämning och applåderna tog aldrig slut. Vila i frid!
 
Jag blev ledsen när nyheten nådde mig. Har varit ett stort fan väldigt länge, har mycket minnen till hans musik och jag är fruktansvärt glad att jag hann se honom uppträda. Hoppas han har det fint, var han än befinner sig nu. :heart Han var en fantastisk artist!
 
Familjen har gått ut med dödsorsak nu, han tog sitt liv :cry:

Jag såg precis dokumentären. Så jäkla hemskt. Tänk om någon omkring honom tänkt längre än till sin egen plånbok?
Hur kan man ens sätta en drygt 20-åring i det där? Och sen bara driva på oavsett hur han mådde?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon som provat ANF (Amino Neuro Frequency)och kan berätta om upplevelsen? Tycker att det låter helt fantastiskt. Om det...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Corax
·
Kropp & Själ TW = Trigger warning för psykisk ohälsa. Jag tog äntligen kontakt med kuratorn på vårdcentralen för ett tag sen. Som liten hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Hästnyheter Han är skolföretagaren och hästägaren som skriver låtar. På lördag kan Kristian Wejshag, 50, ta andra raka V75-segern med Edibear. –...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Click Bait kan vara Sveriges startsnabbaste häst. Under lördagen visade han åter upp sin explosivitet – och tog karriärens 14:e...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • hjälm till avlångt huvud?
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp