Avloppsfråga

När jag läser denna tråden så inser jag både varför "min" miljö man kan vara en riktig sur gubbe (enl andra inkl grävaren) och samtidigt hur enkelt och lätt det kan vara med en bra tjänsteman :bow:,inget tjafs, :love:snabba svar,påläst sökare (jag läste på tills avlopp stod mig upp över öronen)
 
Så hade vi första vändan också. De krävde bädd efter reningsverket. De fick backa. I 190 knyck.
Jag har för mig att du tidigare skrivit om att ni valde en lösning med minireningsverket i källaren? Hur har det fungerat, är ni nöjda med installationen?
 
Jag har för mig att du tidigare skrivit om att ni valde en lösning med minireningsverket i källaren? Hur har det fungerat, är ni nöjda med installationen?

Vi har inte kommit så långt. Vi har lagt dragningen till dräneringen och fått verket, men resten av renoveringen står still.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har ett ganska litet badrum som jag skulle vilja ha en tvättmaskin till. Hade helt klart varit enklare platsmässigt med en toppmatad...
Svar
4
· Visningar
551
Senast: Dorinda
·
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
983
Hemmet Jag uppfyller inte kraven för ROT, kan man amvända RUT istället eller finna det något annat avdrag som man kan få? Det gäller...
Svar
14
· Visningar
774
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 019
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp