Backless silicone BH

Aslan

Trådstartare
Backless silicone BH, är det någon som en sådan? Hur bra sitter dom? Jag ska åka in och köpa en idag är tanken, men jag är orolig för att den bara ska trilla av/ner. Sitter era som berget? Sitter dom för en helkväll ute med dans och rörelser?

Jag ska ha den till en löst sittande klänning med djup rygg på.
 
Du kan snegla lite på brösttejp också, antingen enbart eller i kombination med den här typen av BH du nämner.

Brösttejpen är specialskurna stycken som du enligt instruktion tejpar upp brösten med, kolla på google.
 
Jag tycker tejp är överlägset. Silikon-bhn sitter sådär på mig, och då har jag ändå ganska små och fasta bröst. Går hellre utan då...

Tejpade kupor är grymt bra, och håller garanterat en hel kväll om man är torr och ren när man sätter dit dem. På mig är resultatet i klass med mina bästa bh-ar.
 
Jag har en Freebra som sitter väldigt bra på mig. Har alltid den när jag vill ha axelbandslöst, eftersom den är så himla mycket bättre än vanlig axelbandslös bh.
Nu börjar min bli lite gammal och sliten och för första gången har det hänt att den lite halvt släppt typ i ena kanten. Absolut inte så att den ramlar av men sådär att den glappar lite i en kant. Har dock haft den i flera år så tycker ändå det är klart godkänt betyg ;)
 
Jag köpte en förra sommaren till en klänning med bar rygg. Var väldigt skeptisk men bestämde mig för att testa. Köpte en på lindex och blev väldigt positivt överraskad. Tog ett par försök innan jag fick den att sitta jämt och bra. Men när den väl var på plats så var den galet bekväm. Blev supersnyggt under klänningen som var i ett tunt sidentyg.

Hade lätt kunnat använda den typen av bh alltid, det var så himla bekvämt. Liksom fritt, fastän allt hölls på plats.

Du kan ju prova i butik först om du inte vill chansa och köpa. Dock är provmodellerna ofta dåligt skötta och du är inte så mycket klister kvar. En ny är ju mycket bättre. Jag använde min ca 5 gånger förra sommaren, tog på och av ett par gånger innan det satt bra varje gång och den är fortfarande som ny i klistret.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 804
Senast: SiZo
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 040
Senast: Whoever
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 695
Senast: Roheryn
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 496
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp