Bada med häst Stockholm

ziri

Trådstartare
Hej! Tycker att det vore kul att bada med hästen i sommar.:o Någon som har tips på badplatser norr om Stockholm (Sollentuna, Upplands Väsby och där runt)? Andra tips mm? Tacksam för svar:)
(visste inte var jag skulle lägga tråden så ändra gärna!)
 
Ska tydligen finnas ett hästbad i Järfälla vid Översjön men hittar ingen exakt position.

Svinninge i Åkersberga har plats för hundbad/hästbad bortanför vanliga badstranden.

Letar samma sak men får inga uppslag.

Kom igen nu, Stockholm! Ingen som plaskar med hästen i sommar?
 
Ingen jättestrand, men vi badar i Rönningssjön. Där finns ett litet hundbad vid Skavlöten, inte stort, men funkar för typ 2 hästar i taget.

/L

Ska tydligen finnas ett hästbad i Järfälla vid Översjön men hittar ingen exakt position.

Svinninge i Åkersberga har plats för hundbad/hästbad bortanför vanliga badstranden.

Letar samma sak men får inga uppslag.

Kom igen nu, Stockholm! Ingen som plaskar med hästen i sommar?
 
Drar upp den här tråden igen - var planerar ni att bada någonstans med era hästar i sommar? :nailbiting:

Vad är det för regler för hästar på allmänna badstränder i era kommuner?
 

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 220
Hästvård Hej! Står lite kluven nu. Jag har en häst som står med en hagkompis som väldigt gärna biter i hans känselspröt/ansikte. Min kommer...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: mily
·
Träning Hej! Var kan jag hitta info om igångsättning sv häst som stått av olika anledningar? Vill gärna ha ett schema för träning där hästen...
Svar
13
· Visningar
1 353
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 298
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp