Badminton 2017?

Nu har jag tittat klart. Så bra ridet av många och kommentatorerna var fantastiska. Tänk om det fanns såna här...

Blev inte mindre sugen att träna terräng precis. :angel:
 
Nu har jag tittat klart. Så bra ridet av många och kommentatorerna var fantastiska. Tänk om det fanns såna här...

Blev inte mindre sugen att träna terräng precis. :angel:

Jag blev väldigt impad av Harry Meade, så jäkla skicklig på att se allt, varför och hur!

Annat än GF som kommenterar ... eh vad hände där tro .. eh eh det såg ut som hästen gjorde ditten och datten och så var det helt fel häst i rutan..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
622
Senast: yamyam
·
Fritid Jag är hopplöst dålig på att riktigt förstå hur Stockholms olika stadsdelar hänger ihop så nu vänder jag mig till buke för att få hjälp...
2
Svar
23
· Visningar
1 949
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 463
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 033
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp