Bukefalos 28 år!

Bästa hotellen på Manhattan??

Lena Furberg

Trådstartare
Sitter och letar hotell på Manhattan strax före Påsk. Hittade givetvis superfina för 33 000:- för 4 nätter, men... Ja, nån måtta får det ju vara. Har ni några tips??
 
Mitt bästa tips är att skippa hotell och hyra en lägenhet. Vi har gjort så vid ett par tillfällen,
via Airbnb. Man får så otroligt mycket mer för pengarna på det viset.
 
Jag och en kompis ska till New York i månadsskiftet februari - mars. Vi avbokade just vårt hotell och bokade en lägenhet på Upper East Side via Airbnb istället. Inte stor, men fullt utrustad och 4200 kr för oss båda i fem nätter!
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 416
Senast: LiviaFilippa
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 308
Senast: Rie
·
L
  • Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
875
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 583
Senast: solrose00
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp