Bagges hemlösa hundar

Jag vill rädda varenda en..
Inte för att jag kan eller har kunskap men jag skull vilja.

Usch är egentligen för blödig för sådana här program
 
Barnen i slowmotion var ju jätteläskiga xD

Tråkigt med Leia men jag förstår deras beslut fullt ut.
Jag fattade nästan inte att de ens försökte med henne, hon var ju så osäker och trasig ...

En detalj där som jag gillade: när Petter (heter han väl?) skulle testa henne ute på stan och visade att han hade på ett utställningsstryp (heter det väl?): "Inte för att korrigera henne eller så, det är av rena säkerhetsskäl". Det tyckte jag var :up:
 
Jag fattade nästan inte att de ens försökte med henne, hon var ju så osäker och trasig ...

En detalj där som jag gillade: när Petter (heter han väl?) skulle testa henne ute på stan och visade att han hade på ett utställningsstryp (heter det väl?): "Inte för att korrigera henne eller så, det är av rena säkerhetsskäl". Det tyckte jag var :up:
Joo, samtidigt. Plexus kunde bete sig sådär när vi hade folk över eller blev trängd, men han funderade aldrig på att bita utan backade bara undan och skällde. Så att man försöker se om det går och lösa förstår jag. (Han var dock inte så bekymrad på stan, så länge ingen skulle fram och rörahonom/ha kontakt).
 
Joo, samtidigt. Plexus kunde bete sig sådär när vi hade folk över eller blev trängd, men han funderade aldrig på att bita utan backade bara undan och skällde. Så att man försöker se om det går och lösa förstår jag. (Han var dock inte så bekymrad på stan, så länge ingen skulle fram och rörahonom/ha kontakt).
Ja, fast hon verkade ju inte backa undan, såvitt jag förstod det gjorde hon utfall istället.

Jäkla ägare som inte tar mer ansvar för sin hund än att de bara binder henne vid Hundstallet, ingen bakgrundshistoria för dem att jobba med, ingenting.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 711
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Min killes familj har två hundar, en grey och en whippet. De är båda trevliga och har aldrig haft problem med att träffa nya personer...
Svar
13
· Visningar
1 054
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 625
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
661
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp