Barnvagnskrokar

Sorbe

Trådstartare
Är det någon som har krokar på barnvagnen?
Vår "shoppingpåse" under vagnen är inte så stor så jag skulle vilja ha alternativet att kunna hänga en eller två lättare påsar på vagnen också.

Det finns ju lite olika modeller, fasta hårda krokar, karbinhakar som fästs kardborre och så vidare...
Finns det något negativt med karbinhakarna, att påsarna sitter fast, eller det kanske bara är positivt att de inte flyger av så man tappar koncentrationen på vagnen?

Jag kan inte välja vilka jag ska köpa så behöver råd! :)
 
Jag har karbinhakar som fästs i handtaget med kardborreremmar. Har inte upplevt något negativt med dem ännu. Det jag hänger där hänger stadigt.
 
Krokar är superbra! Det som kan vara negativt är att vagnen blir felbelastad och lättare kan välta. Det får man ju ha lite koll på med skötväskan också.

Jag åkte buss med sonen när han var pyttis och vagnen var nära att välta i en kurva men det gick bra som tur var.

Annars bara tumme upp på krokar!

Mvh Miks
 
Krokar är superbra! Det som kan vara negativt är att vagnen blir felbelastad och lättare kan välta. Det får man ju ha lite koll på med skötväskan också.

Jag åkte buss med sonen när han var pyttis och vagnen var nära att välta i en kurva men det gick bra som tur var.

Annars bara tumme upp på krokar!

Mvh Miks

Vilken sort har du? :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 691
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 322
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 051
Senast: Migo
·
Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
2 600
Senast: muslidag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp