Bäst espresso i Malmö?

Septicemia

Trådstartare
Jag och sambon ska ner en sväng till Malmö i helgen och letar efter ett mysigt fik som serverar riktigt bra espresso. Jag blir glad om det vanliga kaffet också är gott :D Bekväma stolar så att man kan sitta en liten stund är ett plus!

Gärna centralt, någonstans mellan stationen och Södervärn, men vi har bil och kan ta oss runt rätt lätt.

Ge mig era bästa tips!
 
Stämmer, Kafferosteriet är mer cozy.
Kaffebaren på Möllan är också en höjdare, samt Noir Kaffekultur. Nu har du massor att välja på! :D
 

Liknande trådar

Fritid VI ska ta en helg i Malmö med två 16-åringar. De, och vi vuxna gillar shopping, båtturer (kanske ribbåt), museum som inte är allt för...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: Anemone
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 803
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 326
Juridik & Ekonomi Ni som flyttat långt, tips på bästa/billigaste sätt att frakta allting? Min bror flyttade till Malmö för någon månad sen då han fick...
2
Svar
38
· Visningar
2 219
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp