Bästa budgetschabraket av fluffig typ?

Dressyr_flicka

Trådstartare
Ja, vilket är egentligen det bästa schabraket, om man föredrar den fluffiga typen av schabrak (Mias går alltså bort) och inte vill lägga mer än 350-400kr som max.

BR och lamicell är väl de jag sett/hittat. Lillasyster har ett från BR som är helt okej , men det ser lite tråkigt ut efter ett par tvättar, priset på dessa är ju dock väldigt bra, kommer inte ihåg hur passformen är under och efter ridning dock. Nån som vet om lamicell är bättre?
Andra märken?
 
Protector, hööks kanske, eller begagnade märkesschabrak om det är ok för dig. Har själv köpt ett märkesmästerskapet på Ullared som jag är beroende av.
 
De tjocka paddarna från Anky håller formen och är hållbara. Kostar typ 400 om jag inte har hittat mitt väldigt billigt.
 
@Dressyr_flicka vad innebär fluffigt? Ska det vara lite tjockare eller mjukare? Jag köpte Hööks schabrak Monarch och det är lite tjockare och känns väldigt bra i kvalitén. Kostar bara 149:- just nu.
 
Jag har två från catago som jag nästan alltid använder och tvättat ofta!
Jag tycker bättre om dem än det från Anky som jag haft också. Kostade inte mycket.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 002
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 516
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 795
Senast: Dopy
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 963
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp