Bästa julkalendern?

La märke till en grej idag. När barnen och professor Styregaard lämnade "snöplaneten" satt de i kanoten i ordningen Asrin, Max, Lima.
När de kom tillbaka till labbet satt de i ordningen Asrin, Lima, Max.
Känns allt mer som en oplanerad, dåligt faktabaserad produktion :meh:

Jag är irriterad för att de har ett så gyllene tillfälle att lära ut på ett roligt sätt, och ÄNDÅ faller batteriet snabbare än personerna ner mot planeten, ändå fortsätter de göra dumma faktamissar!

Rent krasst tittar jag eftersom det spelats in på min skola.
 
Jag är irriterad för att de har ett så gyllene tillfälle att lära ut på ett roligt sätt, och ÄNDÅ faller batteriet snabbare än personerna ner mot planeten, ändå fortsätter de göra dumma faktamissar!

Rent krasst tittar jag eftersom det spelats in på min skola.

Är det aulascenerna och liknande som är från din skola? :)
 
Aha! Det känner jag igen :)
Visst blir det lite roligare när någon plats eller person man känner är med :D

Ja verkligen! :D
I första eller andra avsnittet utspelades konversationen:
"Bara matematik hela dagarna?"
"Jajamän!"

:D Passar så bra där! Det är ju fysik som gäller där men vad fasiken, same same på den nivån! ;)
 
Så... Någon som kollar fortfarande?

Vad var grejen med att Max slängde ifrån sig inhalatorn när han skulle vara modig? :confused: Men svt har inte reflekterat över att han skulle vara en tönt, eller att hans astma skulle vara kopplat till någon slags töntighet :cautious:
 
Så... Någon som kollar fortfarande?

Vad var grejen med att Max slängde ifrån sig inhalatorn när han skulle vara modig? :confused: Men svt har inte reflekterat över att han skulle vara en tönt, eller att hans astma skulle vara kopplat till någon slags töntighet :cautious:
Han tog ju av sig allt överflödigt iofs...

För övrigt så tyckte jag att Angelika Prick inte var trovärdig som Elsa. Det räcker liksom inte att ha samma hudfärg... :meh:
 
Det blir tjatigt med pillandet på glasögonen och inhalatorn hela tiden. Dessutom är föräldrarna exakta kopior av sina barn.
Proffesorn tycker jag ändå är bättre nu
Än i första halvan av kalendern då hon bara var odräglig.
 
Jag är ju så ålderstigen att jag minns Teskedsgumman! Idag hade jag nog tyckt den var urfånig men då älskade jag den, när jag var liten.

Annars är Håkan Bråkan bara bäst, tycker jag!
 
Snart 9 åringen älskar årets julkalender, sitter och hoppar i soffan flr hon tycker det är så spännande. 7åringen tycker den är bra men tappar koncentrationen ganska ofta. 3,5 åringen tittar men förstår nog inget.

Jag tycker den är ok, blir lite långsam ibland bara.

Mina favoriter är Greveholm, Klasses julkalender och Selmas saga.
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha pratat med kompisar om just detta och läst i tråden om årets julkalender här på buke undrar jag nu vilken julkalender som...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp