Bästa sättet att kyla benen

Hehe, då var jag nog ett troll redan för 4 - 5 år sedan då du först gillade och ogillade mina inlägg. Du borde lärt vid det här laget att jag ALLTID skriver vad jag tycker är sanningen.

Jag har faktiskt inte lagt märke till ditt nick tidigare. Kan hända du helt enkelt inte uttrycker dig så himla trevligt längre? Och ja, jag erkänner att jag har rätt svårt för otrevligheter. Sanning har jag inga problem med alls, inte ens om det är den egna sanningen för någon som har fel. Det handlar mer om hur man uttrycker sig som sagt.
 
Jag har faktiskt inte lagt märke till ditt nick tidigare. Kan hända du helt enkelt inte uttrycker dig så himla trevligt längre? Och ja, jag erkänner att jag har rätt svårt för otrevligheter. Sanning har jag inga problem med alls, inte ens om det är den egna sanningen för någon som har fel. Det handlar mer om hur man uttrycker sig som sagt.

Måhända att jag med åren kommit att uttrycka mig mer rakt på. Att det kan betraktas som otrevligt för vissa må vara hänt, men hellre rakt på sak än att linda in i ord som kan tolkas som både buh och bäh av frågeställaren.
 
Måhända att jag med åren kommit att uttrycka mig mer rakt på. Att det kan betraktas som otrevligt för vissa må vara hänt, men hellre rakt på sak än att linda in i ord som kan tolkas som både buh och bäh av frågeställaren.

Vet du, det är inte lönt att markera de förhållandevis små grejerna du kunde ändrat i ditt inlägg ovan jag reagerade på så vi kanske kan släppa det nu o sluta låta alla trådar du deltar i bli OT :)
 
jag använder kyldamasker på mina vid hårdare träning (hårdare som i förhållande till deras kondis), innan använde jag kylslang som kyler alla benen samtidigt och märker ingen skillnad på resultatet.

Det är mycket jag gör för att minska risken skador och detta är ett sätt.
 
Har aldrig kylt efter träning någonsin faktiskt.

Någon enstaka gång har jag det på mina 34 år med häst men då endast för att träningen kanske gjorts lite annorlunda just det passet mot den sakta ökning jag gjort i vanliga fall eller då jag förväntar mig att det kan vara en efterdyning.

Kan det vara 4-6 ggr kanske? Då inte med det effektiva rinnande vattnet utan endast med kyllera.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 182
Senast: hastflicka
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 954
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 408
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 441
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp