Beach 2017 del II

Mineur

Trådstartare
Moderator
Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som otränade!

Här pratar vi om allt som berör kost, hälsa, träning och välmåendet i största allmänhet. Det handlar uteslutande om att peppa, inspirera och stötta varandra - och skryt om prestationer (stora som små) är mycket välkommet det också! Vad vi däremot inte sysslar med är kalorihets, träningshets, vikthets eller annat som kan ha en negativ effekt på den fysiska och mentala hälsan.

Nu kör vi! :bump:
 
Senast ändrad av en moderator:
Efter mycket om och men (efter att ha ringt som en galning till ett nummer ingen svarar på, och sen i panik ringt en kollegas privata nummer tills hen förmodligen började kasta pilar på ett foto av mig :o) fick jag tag i den personen som ringde och var så sur igår. Då hade hen pratat med min kollega som varit sjuk redan igårkväll, och hen är på jobbet idag, men människan kunde inte tänka sig att ringa mig och berätta det, när det varit tal om att jag skulle komma in och jobba. :eek: Jag har seriöst tappat tron på mänskligheten, och min riktiga chef ska få veta det här när hen är tillbaka nästa vecka. Det kan ju inte vara meningen att man ska ångest och dåligt samvete för att någon annan råkar bli sjuk, heller inte att man ska behöva jaga kollegor hemma för att den personen man försöker få tag på vägrar svara på sitt jobbnummer (på arbetstid, ska tilläggas). :meh:

Nåja, eftersom jag slapp åka in till jobbet idag har ponny och jag roat oss med en timmes utritt. Testat novabettet jag fick i julklapp för första gången (tänkt som variation för ponny, får inte tävla på det), och hon verkade tycka att det var helt okej. Mer okej än mitt gamla tvådelade i alla fall, som jag och förra ponnyn alltid älskat, men som denna ratat från dag ett.
 
Men gud, jag såg just att jag skrivit "den psykiska och mentala hälsan" i inledningen! :rofl: Det är ju inte alls samma sak eller så... Kan man be moderator att ändra kanske? @lizan
 
I like it! :D

Har för övrigt gått en dryg mil idag också. Det balanserade väl upp hälften av godiset... :angel:
Aspelut! En annan ska göra dadelbollar ikväll för att ta med sig till jobbet imorgon. Mm just det, ta med sig till jobbet var det ja. Eftersom att det inte är någon som vet att jag planerar att ha med mig något till jobbet imorgon så är det helt okej om jag råkar äta upp alla dadelbollarna själv, eller hur? Det är ju liksom ingen som blir besviken eller så? :angel:
 
Aspelut! En annan ska göra dadelbollar ikväll för att ta med sig till jobbet imorgon. Mm just det, ta med sig till jobbet var det ja. Eftersom att det inte är någon som vet att jag planerar att ha med mig något till jobbet imorgon så är det helt okej om jag råkar äta upp alla dadelbollarna själv, eller hur? Det är ju liksom ingen som blir besviken eller så? :angel:

Det man inte vet har man inte ont av! :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
92 93 94
Svar
1 876
· Visningar
60 177
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
63 673
Senast: Miao
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
57 662
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd fortsätter vi att prata om allt från yoga och promenader till löpning och styrketräning - och allt...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
99 897
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Arbetsintervju
  • Den första tråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp