Bebis eller docka?

S

spooky

Jaoo, Vad e det igentligen? (jag vet)


03-19349-001-3.jpg
 
Sv: Bebis eller docka?

Njae.....kroppen, men inte ansiktet så mkt.
Annledningen till att jag sa docka direkt, det beror på att jag nyligen såg ngn liknande docka på nätet. Hade jag inte gjort det så nyligen, hade jag nog haft svårt att avgöra.
 
Sv: Bebis eller docka?

Njae.....kroppen, men inte ansiktet så mkt.
Annledningen till att jag sa docka direkt, det beror på att jag nyligen såg ngn liknande docka på nätet. Hade jag inte gjort det så nyligen, hade jag nog haft svårt att avgöra.


Ska köpa som sammlar objekt men vilken ska jag köpa ..

Den första bebisen på bilder . Den e 56 cm lång blundar och av det som ser alldra riktigaste ut .

Nummer två är den som e e påbilden här uppe . Är 36 cm och av samma matrial. Alla domma tre kosstar 1.299

03-19349-004.jpg


Eller denna som tittar är av samma material 56 cm och allt dom har på sig och så ( andra dockorna med) Medföljer .Denna kosstar också 1.299.
 
Sv: Bebis eller docka?

De två första dockorna var finast tycker jag.
 
Sv: Bebis eller docka?

Tycker det är jättefina dockor & ser väldigt välgjorda ut!
Men vad ska man ha dom till?
Ska man ha dem i bokhyllan, vitrinskåpet, en bebissäng i vardagsrummet, en låda i garderoben?

/Glamoroza
 
Sv: Bebis eller docka?

Tycker det är jättefina dockor & ser väldigt välgjorda ut!
Men vad ska man ha dom till?
Ska man ha dem i bokhyllan, vitrinskåpet, en bebissäng i vardagsrummet, en låda i garderoben?

/Glamoroza

Det är ju samlar dockor och många har dom till vad som helst, Vissa tar hand om dem som riktiga barn och många bara har dom för prydnad skull du kan få sidan om du vill

www.bradford.se sen kollar du bara där till vänster så står det samlardockor och mjukisdjur så kommer dom upp ^^

Hoppas du blev nöjd med svaret!
 
Sv: Bebis eller docka?

Tycker det ser lite läskigt ut :crazy:, lite för verkligt och konstigt med dockor som inte är gjorda för att leka med. Över huvud taget är det lite märkligt med saker som redan från början är meningen att vara samlarobjekt, att det aldrig funnits något annat skäl att tillverka dem.
 
Sv: Bebis eller docka?

Den sista ser elak ut tycker jag.:(

Den första var väldigt söt!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 980
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 764
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 642
Senast: Guldaskig
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 350
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp