belysning till hallen

MidnightSoul

Trådstartare
Någon som har förslag på belysning till hallen? Har inga fönster i hallen och skulle vilja att det inte var kolsvart därinne. Någon som har något förslag på nån belysning som kan göra så att det inte blir kolsvart därinne under kvällarna? Har inget bord att ställa bortslampa på och ingen bra golvyta för golvlampa. Det som finns är skoskåp, hatthylla, spegel, nyckelskåp och en "pall" som man kan sitta på för att ta på sig skorna på.
 
Funderar på nåt sånt har bara inte så mycke vägyta att använda mig av.

Det krävs inte så mycket. I ett annat rum har jag hängt ljusslingan i hörnet, och den i hallen går inte ända ner till golvet, det står en hall/kökssoffa där ljusslingan slutar.
 
Har du bild att visa?

I hallen ser det ut såhär:
IMG_0255-e1483871833864.jpg


I stora dotterns rum har vi en hängande i hörnet vid våningssängen som nattbelysning. Blir jättemysigt. Hittade bara den här bilden:
7_1_17_7.jpg

(Fel dotter på bild, den där lilla sover inte där uppe :D )

Har haft hängande i hörnet i matsalen med men där har jag annan belysning nu.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 737
Senast: gulakatten
·
Tjatter ROPEN SKALLA, 90 DAGAR ÅT ALLA! (Fruktansvärt dålig slogan, men fantasin räckte inte till annat) Tidigare år: 2021 2022 Skamlöst taget...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
15 548
Senast: _Elly_
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 697
Senast: Myrten
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 423
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp