Beslutsångest ang. luddskydd

SprinkleOfStars

Trådstartare
Tänkte beställa ett par luddskydd (damasker) till hästen men har beslutsångest om jag ska välja Protector, HG, Event eller FairField. Är det någon skillnad på dem (annat än priset) eller kvittar det vilka man köper? vilka har ni och är ni nöjd med dem?

22499405-origpic-f6b0be.jpg
 
Jag har en uppsättning protector, tyvärr oanvända än så länge. Men stallkompisen har också, de sitter bra på hennes häst och har hållt sig fina trots mycket användning.
 
Jag har från event som jag haft i typ 4 år nu tror jag. Dom har slitits lite nu på bakskydden då den nya hästen slår emot. Tvättat dom ofta och dom är fortfarande väldigt fina i luddet!
 

Liknande trådar

Hästvård Jag är på väg att köpa en häst som idag är försäkrad i Agria och vill gärna byta till Folksam då det blir halva priset plus att jag har...
Svar
9
· Visningar
861
Senast: iNHALE
·
Anläggning Bytte ju bort torven för det kändes mindre och mindre klimatsnällt att använda och har hittat ett (visserligen franskproducerat)...
Svar
8
· Visningar
1 218
Senast: Fazeem
·
Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
551
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 239
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp