Beställa träns från Marylot

lillla_jag

Trådstartare
Hej!
Någon som vet om man kan beställa märket Marylot från någon svensk sida? eller är det lättast att beställa från deras egna hemsida? Är sugen på att köpa ett sidepull som jag hittade på deras hemsida. Någon som har erfarenhet av det? :)
 
Sv: Beställa träns från Marylot

Jag har positiva erfarenheter av att köpa direkt från Marylot. Det enda är att jag inte tror att de håller några lager alls, så man kan få vänta lite på leverans. Frakten gick på ca 100 kronor vill jag minnas.
 
Sv: Beställa träns från Marylot

Jag har beställt träns och stigläder därifrån. Fick vänta några veckor på leveransen då de syr upp efter hur man vill ha det. Blev jättenöjd. Fick snabba svar på mailen när jag frågade över saker så servicen är god. Rekommenderas!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
925
Senast: tuaphua
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
850
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp