Betala bil hos handlare

Har nu köpt bil så kan uppdatera med hur det funkade :D.

Vi kom dit och fick välja mellan att betala med Swish, överföring (till bankkonto) eller en vanlig betalning (till bankgiro/plusgiro). Vi valde överföring. Fick sedan logga in på deras dator, fixa överföringen och sen printa kvitto. Och så var det klart :).

Hade vi gjort en betalning istället hade vi fått göra två separata, för att komma under maxbeloppet. Det hade varit helt lugnt. Han så då att vi kunde schemalägga den ena till idag och så nästa till imorgon.

Erkänner att jag är väldigt nyfiken på vad det blev för en bil? Måste själv ha en ny snart, den gamla skramlar betänkligt:nailbiting:
 
Har nu köpt bil så kan uppdatera med hur det funkade :D.

Vi kom dit och fick välja mellan att betala med Swish, överföring (till bankkonto) eller en vanlig betalning (till bankgiro/plusgiro). Vi valde överföring. Fick sedan logga in på deras dator, fixa överföringen och sen printa kvitto. Och så var det klart :).

Hade vi gjort en betalning istället hade vi fått göra två separata, för att komma under maxbeloppet. Det hade varit helt lugnt. Han så då att vi kunde schemalägga den ena till idag och så nästa till imorgon.

Grattis till bilen :)

Låter som samma hos våran bilhandlare. Säljaren sa att swish eller kort funkar bra, men jag tänker att överföring till konto också borde funka. Får se hur det blir för våran del då. Jag kollade och det gick swisha en rätt stor summa på ett bräde om man satte det som en tillfällig överföringsumma för typ max 3 dagar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 868
Senast: Yrsel
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 095
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 423
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 208
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp