Betalt innan anmälningstidens utgång - avanmäla?

HotrodKitten

Trådstartare
Lägger den här på dressyr eftersom det är en dressyrtävling det handlar om, och dressyrtävlingar är ju lite speciellt eftersom det är begränsat antal ryttare.

Saken är den att inför sista omgången i div.3 dressyr här i länet tänkte jag först bara åka och rida en förklass helt individuellt. Jag anmälde mig då på en "lista", eftersom lagryttare har förtur och man sedan lottar in ryttare utan lag in i klasserna.
När jag sen kollade på min tävlingsplanering såg jag att det blir tävling varje helg fem veckor i rad, så jag tänkte att jag åker bara som lagledare till sista omgången och tänkte då avanmäla mig igår kväll.
Anmälan till tävlingen går ut den 25:e september, det är jättefå anmälda än så länge, men de drog betalningen för oss på listan den 15:e september? (Alltså det är bara vi i listan som har betalat, inte lagryttarna. Står också i proppen, likviddag för "lista/boxplats" 15 september) Så jag har alltså redan betalat för min start i LC, som jag inte ens är garanterad plats till eftersom vi på listan lottas in när alla lagryttare anmält sig.
Då är frågan, kan jag räkna med att få tillbaka anmälningsavgiften nu om jag tar tillbaka anmälan innan anmälningstidens utgång?
Jag har mailat kontaktperson men ej fått svar.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp