Bettregler (ponny)

Miljon

Trådstartare
Försökt läsa TR, men då det är bettringens utformning jag har frågor om och det hittar jag inget om, vänder jag mig till er :)
Får ett tredelat bett ha fasta ringar? D-ringar? Baucherbett, är det okej eller inte?
 
Försökt läsa TR, men då det är bettringens utformning jag har frågor om och det hittar jag inget om, vänder jag mig till er :)
Får ett tredelat bett ha fasta ringar? D-ringar? Baucherbett, är det okej eller inte?
Tränsbett är tillåtet med fasta ringar, med D-ringar och med eller utan parerstänger. Tränsbett ska vara antingen odelat, tvådelat eller tredelat. Alltså är ett tredelat med fasta ringar godkänt.

Baucherbett finns med på bild, så det är också godkänt.

/Lady_S
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 739
Senast: hhere
·
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 063
Senast: Fazeem
·
Utrustning Hej! Jag har en ponny som är riktigt känslig i munnen, och blir väldigt stressad när man tar i tygeln för mycket. De tidigare ägarna red...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 023
Senast: Bri
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
997
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp