Bild och filmtråd 2017!

Herregud tom jag har en bild från i år! Vi har inte varit på terrängbanan sen i juli då jag bröt fingret så det var väl dags nu... Blev några få språng bara och sen gravar och vatten. Ska träna igen den 22 maj, det bokade jag i typ februari för att jag trodde jag skulle tävla i hermanstorp men tji fick jag! Träna kan jag ju göra iallafall!

18423880_10155267808811797_8801238768799286599_n.jpg
 
@fritz_92 Jag hade tänkt kika förbi och glo lite men så fick jag inbokat en dressyrträning istället så jag missade er. :)
Dressyrträning är också roligt :D
Hoppas att du informerat @Krumelur om detta för annars får du fan :devil:
Det var egentligen jättefullt men hon gjorde en grupp till tidigare. Men vi kanske ses där den 22:ande, fio. Krumelur har säkert redan koll, hon är inte så impulsiv som en annan. :p
 
Dressyrträning är också roligt :D

Det var egentligen jättefullt men hon gjorde en grupp till tidigare. Men vi kanske ses där den 22:ande, fio. Krumelur har säkert redan koll, hon är inte så impulsiv som en annan. :p

Jag rider kl 15 :) Skulle ridit 18 egentligen från början men bytte till tidigare då jag ska jobba
 
Den här pärlan gjorde sin andra fälttävlan i helgen. Superfin och bjöd på en magisk känsla i terrängen, så pass att ryttaren red fel väg och hoppade hinder i fel ordning :angel: Men fin va han!

Vilket intresse folk visar på fb ! Ingen kan ju säga att rena fullblod inte är intressanta längre....
 
Jag har inte några filmer - tyvärr blev terrängträningen inställd på söndag som medryttaren skulle iväg på (underlaget höll inte). Men tänkte förfasa mig över och imponeras över alla ritterna från Badminton ikväll - fredagsmys på hög nivå ;) - finns på youtube! :D ni har väl inte missat? :D
 
Jag har inte några filmer - tyvärr blev terrängträningen inställd på söndag som medryttaren skulle iväg på (underlaget höll inte). Men tänkte förfasa mig över och imponeras över alla ritterna från Badminton ikväll - fredagsmys på hög nivå ;) - finns på youtube! :D ni har väl inte missat? :D

Vart?! :arghh:
 
Fast denna är ju inte så vanlig? Den är ju ganska...magisk....

Att den inte är svensk menar du? Dom svenska är ju inte så mkt att hänga i granen.. Men det är inte ur ett svenskt perspektiv jag syftar på utan den allmänna diskussionen om fullblodet som pågår världen runt.

Jag har inte sett just denna häst mer än på bild så jag kan inte uttala mig om dess magi
 
Den här pärlan gjorde sin andra fälttävlan i helgen. Superfin och bjöd på en magisk känsla i terrängen, så pass att ryttaren red fel väg och hoppade hinder i fel ordning :angel: Men fin va han!

Vilket intresse folk visar på fb ! Ingen kan ju säga att rena fullblod inte är intressanta längre....

Fast denna är ju inte så vanlig? Den är ju ganska...magisk....
Tom jag blev sugen faktiskt men jag ska inte ha en vit. :p
 
Den bästa häst jag ägt var ett fullblod, dock inget svenskt! Utan en stor och rejäl med bra gång och hopp! Tyvärr dog hon i abortvirus .. så synd, hon hade verkligen kunnat gå hela vägen! Hann iallafall få en avkomma som gick svår fälttävlan!
 
Den bästa häst jag ägt var ett fullblod, dock inget svenskt! Utan en stor och rejäl med bra gång och hopp! Tyvärr dog hon i abortvirus .. så synd, hon hade verkligen kunnat gå hela vägen! Hann iallafall få en avkomma som gick svår fälttävlan!
Min bästa hittills var också en fullblodshäst, helt svensk faktiskt och fantastisk som rörde sig skitbra, hoppade lika bra och var byggd i uppförsbacke. Tyvärr bara utrustad med en njure och den pajade alldeles för tidigt.
Ja men en fux går ju inte :rofl:
Nä, det gjorde ju inte det. :(
 
Min bästa hittills var också en fullblodshäst, helt svensk faktiskt och fantastisk som rörde sig skitbra, hoppade lika bra och var byggd i uppförsbacke. Tyvärr bara utrustad med en njure och den pajade alldeles för tidigt.

Nä, det gjorde ju inte det. :(

Ja finns inga bättre hästar än ett bra fullblod! Hur märkte du det med njuren? I ridningen eller att den typ dog?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp