Bild och filmtråd 2017!

Här är vi lyckliga över att ha travat över bommar på en volt och lyckats med detta konststycket :D:
https://www.instagram.com/p/BXC-DGXhFBh/

Bästa @Wilisia lärde djuret o sen kunde jag också efter en stund :bump: Efter några varv av "Eh, vad ska jag göra nu?"-åkahästande en kvarts volt innan första bommen började jag nästan känna mig motsvarande hästens ridbar :rofl: Och då var det ju precis sådär jättekul jag alltid föreställt mig att det ska vara att galoppera över bommar :banana: :love:

Hästen har också faktiskt börjat kännas ridbar på det bettlösa, inte bara "stum". Najs.
 
20476163_10159123000575313_1777738793635187063_n.jpg


Min coola häst på träning för Chris Burton :D
 
Jag tyckte lite synd om dig, visst var det precis före dig som de bröt veterinärkön? :D Jag stod och väntade längre bak... :cool:

/Lady_S

Japp! :grin:

Och de hade absolut rätt i sak, det säger jag inget om, men det var väl inte drömstället att stå på med en 6-årig hingst även om han är väldigt snäll.
 
Japp! :grin:

Och de hade absolut rätt i sak, det säger jag inget om, men det var väl inte drömstället att stå på med en 6-årig hingst även om han är väldigt snäll.
Nej, det hade nog också varit bättre om besiktningen hade varit åt andra hållet, så att kön inte hade varit ringlande och inte heller instängd. Men det är ju lätt att säga i efterhand. :idea:

/Lady_S
 
Nej, det hade nog också varit bättre om besiktningen hade varit åt andra hållet, så att kön inte hade varit ringlande och inte heller instängd. Men det är ju lätt att säga i efterhand. :idea:

/Lady_S
Och inte bredvid grisarna! Stod precis i jämnhöjd med dessa när h100-hästarna började gå före i kön..
 
Nej, det hade nog också varit bättre om besiktningen hade varit åt andra hållet, så att kön inte hade varit ringlande och inte heller instängd. Men det är ju lätt att säga i efterhand. :idea:

/Lady_S

Det är ju det, men det kändes som en ganska stor säkerhetsrisk. Jag fick ju välja om jag ville stå kvar eller "komma tillbaka senare". Aldrig i livet att jag ställer mig sist i kön efter 72 H90 ekipage när jag står nästan först :p

Och inte bredvid grisarna! Stod precis i jämnhöjd med dessa när h100-hästarna började gå före i kön..

Grattis, du hamnade där ja ;)
 
Det är ju det, men det kändes som en ganska stor säkerhetsrisk. Jag fick ju välja om jag ville stå kvar eller "komma tillbaka senare". Aldrig i livet att jag ställer mig sist i kön efter 72 H90 ekipage när jag står nästan först :p



Grattis, du hamnade där ja ;)
:rofl: Nej, jag hade också stått kvar. Dessutom så stod han ju väldigt lugnt, vad jag såg. :)

/Lady_S
 
:rofl: Nej, jag hade också stått kvar. Dessutom så stod han ju väldigt lugnt, vad jag såg. :)

/Lady_S

Ja, han var cool så det var lugnt. Han la ju sig till och med och rullade precis när vi kom till bes :banghead:
Han krafsade två ggr med framhoven och jag trodde han skulle peta efter lite gräs, tittar bort och helt plötsligt ligger hästen ned...:o
 
Ja, han var cool så det var lugnt. Han la ju sig till och med och rullade precis när vi kom till bes :banghead:
Han krafsade två ggr med framhoven och jag trodde han skulle peta efter lite gräs, tittar bort och helt plötsligt ligger hästen ned...:o
Been there, done that! :D Fast i besiktningskön. Lätt hänt när det är varmt ute. :cool: Men för min del är det med råge preskriberat, det var en ponny som jag tävlade för sisådär 16 år sedan...

/Lady_S
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp