Bild och filmtråd 2018

Vi har inga filmer än , därför finns ingen tråd :rofl:

Det känns såå omodernt nämligen att behöva ladda upp på Youtube först. Alla filer är för stora för att bifoga.. Försökte men nä det gick inte :(
 
Vi hade en rutten säsongsstart i Mantorp men lilla hästen är fin att se på i alla fall :love:
mant1.jpg
 
@PrinceFair Varför åker du alltid till Mantorp när det aldrig blir bra där?:laugh::laugh::laugh: Vi var också i Mantorp, har ju bojkottat den tävlingen innan pga hoppbanan men nu när de flyttat den så passade vi på. Hellre traila lite emellan och ha bra underlag.
 
@PrinceFair Varför åker du alltid till Mantorp när det aldrig blir bra där?:laugh::laugh::laugh: Vi var också i Mantorp, har ju bojkottat den tävlingen innan pga hoppbanan men nu när de flyttat den så passade vi på. Hellre traila lite emellan och ha bra underlag.
Öhh va? Det är i fucking Skåne det aldrig blir bra för oss :meh:
Jag gillade inte alls upplägget med banorna denna gången (och ännu mindre gjorde min häst), och inte arrangören heller tydligen för de har gjort om till nästa helg och kör dressyren på gräset hos Liljas och hoppningen på stora sandbanan, vilket låter mkt bättre tycker jag.
 
Öhh va? Det är i fucking Skåne det aldrig blir bra för oss :meh:
Jag gillade inte alls upplägget med banorna denna gången (och ännu mindre gjorde min häst), och inte arrangören heller tydligen för de har gjort om till nästa helg och kör dressyren på gräset hos Liljas och hoppningen på stora sandbanan, vilket låter mkt bättre tycker jag.
Jag är helt övertygad om att jag läst x-antal ggr om hur dålig dressyr du alltid får i Mantorp....? Ja alltså det var kanske lite väl utslagsgivande hoppning i ridhuset, en del hästar som reagerade på speglar mm plus att på söndagen var det ju ponnyer så H90 hoppningen blev lite väl skojig....
 
Jag är helt övertygad om att jag läst x-antal ggr om hur dålig dressyr du alltid får i Mantorp....? Ja alltså det var kanske lite väl utslagsgivande hoppning i ridhuset, en del hästar som reagerade på speglar mm plus att på söndagen var det ju ponnyer så H90 hoppningen blev lite väl skojig....
Mjo, men de andra grenarna brukar gå rätt bra ;) till skillnad från i fucking Skåne, som ju är det enda alternativet om man inte åker till Mantorp...
 
Mjo, men de andra grenarna brukar gå rätt bra ;) till skillnad från i fucking Skåne, som ju är det enda alternativet om man inte åker till Mantorp...

Nä du kan ju åka till Åkerbo och Boxholm och Strömsholm och Väsby och allt vad det nu heter däruppe !
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 322
Senast: Shixle
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: Cattis_E
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
909
Senast: Glimra
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp