Bild och filmtråd 2018

@fio Ni var sååå fina tillsammans att jag nästan lipade en liten skvätt! Tänk vad bra vissa dåliga historier kan sluta! Ni kommer att regera denna säsongen och du är sååå värd en fin häst!:bump::banana::bump:
 
@fio Ni var sååå fina tillsammans att jag nästan lipade en liten skvätt! Tänk vad bra vissa dåliga historier kan sluta! Ni kommer att regera denna säsongen och du är sååå värd en fin häst!:bump::banana::bump:

Regera vet jag inte.:rofl:.. Men när jag börjar med att få ordning på dressyren någon gång fram i sommar.. Då jäklar...:sneaky:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 399
Senast: Shixle
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: Cattis_E
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 053
Senast: Glimra
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp