Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här huset var oxå gratis. Mamma fick det när hon köpte kattmat. De har såna ett par gånger om året tydligen som man får gratis när man handlar :) Mammas katt använde det en vecka, sen tröttnade hon så jag tog hem det till Bellis. Vi lånbyter mycket leksaker när katterna tröttnar för sen när man tar tillbaka dem efter några veckor är de ju roliga igen. Men det här fick Bellis nu av mamma eftersom hon ligger där varje kväll. Har ofta hittat henne där på nätterna med, så hon älskar verkligen sitt lilla hus :) Det är så gulligt när hon ligger där inne o kikar ut genom ett fönster :rofl:
 
Idag fyller Tesla 2 år! :love: tycker fortfarande hon känns som en bebis :p Men ragdolls växer ju långsamt och är ofta inte färdigvuxna förrän närmare 3 års ålder vad jag har förstått.

10832063_366907953481410_785662159_n.jpg
 
Idag fyller Tesla 2 år! :love: tycker fortfarande hon känns som en bebis :p Men ragdolls växer ju långsamt och är ofta inte färdigvuxna förrän närmare 3 års ålder vad jag har förstått.

10832063_366907953481410_785662159_n.jpg
Grattis fina Tesla! :love:

Jag önskar mig en mini-Tesla som nästa ragdoll :D
 
Jag kan dela med mig av några halvdåliga mobilbilder på min lilla Sally. Jag har inte tagit nästan några nya kort iår då jag jobbat borta i veckorna och på helgen har jag haft fullt upp med annat.

Sallys favoritplats är toalettgolvet... Helkonstig katt, ja. Men lite söt också.



Morgonmys i sängen i helgen. Sally kan ligga och mysa i sängen i flera timmar och tycker man är jätteelak om man går upp. Då skriker hon så att man ska förstå att man har gjort jättefel!



 
@Gimlan
Hemskt när man måste slita sig från morgonmyset! Mina är lite udda som i princip aldrig satt sin tass i sängen när jag befunnit mig i den... Dock har min ena, Anton, på sistone börjat hoppa upp och lägga sig nära, nära precis när jag vaknat och tänkt gå upp. Mysigt, men inte den bästa tidpunkten. Har nästan desperat försökt få honom upprepa samma procedur fast på kvällen när jag tid för gos, men nej då får jag bara ett oförstående stirrande tillbaks. :meh:
 
@Gimlan
Hemskt när man måste slita sig från morgonmyset! Mina är lite udda som i princip aldrig satt sin tass i sängen när jag befunnit mig i den... Dock har min ena, Anton, på sistone börjat hoppa upp och lägga sig nära, nära precis när jag vaknat och tänkt gå upp. Mysigt, men inte den bästa tidpunkten. Har nästan desperat försökt få honom upprepa samma procedur fast på kvällen när jag tid för gos, men nej då får jag bara ett oförstående stirrande tillbaks. :meh:
Ju mer jag läser katt-trådarna på buke och inser att alla katter är lika knäppa som de jag har/haft ju mer undrar jag VARFÖR i hela friden försöker vi ens leva ihop med de här djuren? :arghh:
 
Känns som om jag är Egils privata paparazzi-fotograf... :angel:

watching_birds_small_by_lovlus-d8a9vx6.jpg

Vår lilla fågelspanare, med ögon to die for :love:

egilgoespuppia_by_lovlus-d8a9ud5.jpg

Poserar i sin för tidiga julklapp. Klär onekligen i turkosblåa nyanser så nu vet jag vad det blir för färg på burskynke
till nästa år!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
16
· Visningar
782
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
40 375
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
54
· Visningar
2 635
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp