Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev lite nyfiken på vad Grisen kunde tänkas väga nu när han blivit strax över året gammal... 7 kg vägde monstret in på :eek:. Lång katt!

dgL6QUZ.jpg


WiG6pgl.jpg
 
Hehe, det verkar som om han satt igång ett träningsprogram :D

Ja, trots att det inte syns har han ju faktiskt gått ner i vikt och är mycket mer rörlig nu och det utnyttjar han :D Han är fortfarande byggd som en bulldog och far fram som en ångvält så smidig kommer han nog aldrig bli :rofl: Han ramlar ner från soffan med jämna mellanrum och den katten landar aldrig på fötterna.. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
40 246
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 345
Senast: Tilly_85
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 476
Senast: Ajda
·
Katthälsa Min ena kisse fick diagnosen astma som 2-åring och har sen dess behandlats med Flutide via andningskammare. Hon blir 9 i februari och...
Svar
5
· Visningar
509
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp