Status
Stängd för vidare inlägg.
När man sitter på jobbet och får den här bilden skickad till sig...

screen_shot_2017-10-25_at_150912_59f09b4d2a6b226dc9a4a25b.png


Vi bor i ett sekelskifteshus med högt i tak.

Men hur var det nu @Killaloe, han kunde inte ha några dåliga vanor eller? :cautious:

Men åh vilken söt lite klätterapa :love: :love: :love:
 
Det här är min sambos nya nöje. Katten smyger på honom, han smyger på katten, och så byter de igen. Jag ägnade ungefär tio minuter åt att skratta åt den här videon, ett sådant där riktigt fulskratt så att jag storgrät och mascaran rann. Titta på honom, bara titta på honom! Han räcker till och med upp händerna i försvar! :rofl::rofl::rofl:

 
Det här är min sambos nya nöje. Katten smyger på honom, han smyger på katten, och så byter de igen. Jag ägnade ungefär tio minuter åt att skratta åt den här videon, ett sådant där riktigt fulskratt så att jag storgrät och mascaran rann. Titta på honom, bara titta på honom! Han räcker till och med upp händerna i försvar! :rofl::rofl::rofl:

Alltså det var var det bästa jag sett idag :rofl::rofl::rofl: Filma mer!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
52 53 54
Svar
1 075
· Visningar
40 021
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 344
Senast: Tilly_85
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 461
Senast: Ajda
·
Katthälsa Min ena kisse fick diagnosen astma som 2-åring och har sen dess behandlats med Flutide via andningskammare. Hon blir 9 i februari och...
Svar
5
· Visningar
509
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp