Status
Stängd för vidare inlägg.
Här kommer lite fler bilder på Älva (eftersom jag bara måste dela med mig :D):
Aqj2Plq.jpg

csdWkR4.jpg

oPopQGB.jpg


Morrhåren :love:
9j6hVwg.jpg
 
Missia ha också en sådan där Kong och älskar att "döda" den :D
Pälsfröken brukar ha den som huvudkudde eller vakta den någon gång har hon lekt rejält med den men annars får jag vara med och få igång henne och så fort jag tycker hon kan fortsätta ensam så är det slöläge igen. :meh: Det där med att leka på egen tass är inte riktigt värdigt henne om hon inte gör det och betjänten inte ser (totalignorera och låtsas som ingenting).
 
Pälsfröken brukar ha den som huvudkudde eller vakta den någon gång har hon lekt rejält med den men annars får jag vara med och få igång henne och så fort jag tycker hon kan fortsätta ensam så är det slöläge igen. :meh: Det där med att leka på egen tass är inte riktigt värdigt henne om hon inte gör det och betjänten inte ser (totalignorera och låtsas som ingenting).

Nikita har också en sådan men dissar den för det mesta, :meh: någon gång kan det vara lite kul att slicka på och en kaninspark eller två. Men annars är den helt ointressant. Jag köpte en i reserv om den här skulle bli utsliten. Men den fick min systers katt i julklapp. Nikita är kräsen :crazy:
 
Nikita har också en sådan men dissar den för det mesta, :meh: någon gång kan det vara lite kul att slicka på och en kaninspark eller två. Men annars är den helt ointressant. Jag köpte en i reserv om den här skulle bli utsliten. Men den fick min systers katt i julklapp. Nikita är kräsen :crazy:
Känns igen, leksaker får jag gömma så dom kan vara lite intressanta någon dag eller 2 igen för att sen magiskt försvinna igen bort i tomma intet :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 120
· Visningar
42 184
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 362
Senast: Tilly_85
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
15 977
Katthälsa Min ena kisse fick diagnosen astma som 2-åring och har sen dess behandlats med Flutide via andningskammare. Hon blir 9 i februari och...
Svar
5
· Visningar
515
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp