Status
Stängd för vidare inlägg.
FB_IMG_1495190858970_zps9ruqwbwo.jpg

En bild på mig :up:
 
A

Alltså nu funderar jag på om poletten trillat ned hos mig eller om jag har fel. Har du haft den där hästen länge?
För jag minns en gråskäck sådär men de måste vara många år sedan nu och nu vill jag koppla ihop ditt bukenamn med den men jag är inte säker..... hmm... hade du någon annan häst innan som var lite av en 'buke-kändis' ? :D
 
A


Alltså nu funderar jag på om poletten trillat ned hos mig eller om jag har fel. Har du haft den där hästen länge?
För jag minns en gråskäck sådär men de måste vara många år sedan nu och nu vill jag koppla ihop ditt bukenamn med den men jag är inte säker..... hmm... hade du någon annan häst innan som var lite av en 'buke-kändis' ? :D

Jag hade en skimmelskäck för ett antal år sedan.
Han fick en ögonsjukdom och fick tyvärr avlivas efter några månader.
Färgen är lik, i övrigt är de inte särskilt lika varandra :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 427
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: swemale
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 663
Senast: lingonben
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 313
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp