Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, wow! Ditt hår! :love: Och hela du! Du ser verkligen fräsch, pigg och glad ut! :love:
Åh tack du värmer en snart 30årig tants hjärta :D:o
Just den dagen var jag pigg och glad! :laugh:
Håret vette katten funderar på att färga det för jag är trött på min tråkiga naturliga färg :confused:
 
18620014_10154832725462762_4613192745761172999_n.jpg
 
Haha oh nej har inte varit till en frisör på två år. Men dåså då kanske jag inte behöver lägga pengar på det om det det nyfärgat ut:angel:

Själv funderar jag på att slå till på typ denna frisyr nästa vecka på min 35:års dag! Har alltså tid hos frissan den dagen.. kan ju... urarta ;) Prio 1 är dock att då bort de gula nyanserna som ofta kommer med blont hår. Får ytlig panik av att håret går mot gult. Tänker att mitt hår ser ut som kiss. Efter mååånga år med färgat hår har jag nu mitt naturliga blonda, och tja :nailbiting:

600full-brigitte-bardot-Featured.jpg
 
Ska%25CC%2588rmavbild%2B2017-05-25%2Bkl.%2B20.44.39.png

*Mitt första inlägg här i bildtråden*

Sitter och bläddrar igenom lite medeltidsbilder.. Är så ledsen över att jag var tvungen att ställa in min resa till DW, så nu sitter jag här förkyld och drömmer mig bort :arghh:
(Ignorera min outfit, bryter nog mot alla regler och historisk korrekthet :angel:, men det var detta som fick bli min kämpar-outfit. Kom sist av 9 kämpar-par :D)
 
Själv funderar jag på att slå till på typ denna frisyr nästa vecka på min 35:års dag! Har alltså tid hos frissan den dagen.. kan ju... urarta ;) Prio 1 är dock att då bort de gula nyanserna som ofta kommer med blont hår. Får ytlig panik av att håret går mot gult. Tänker att mitt hår ser ut som kiss. Efter mååånga år med färgat hår har jag nu mitt naturliga blonda, och tja :nailbiting:

600full-brigitte-bardot-Featured.jpg
Haha som gjort för ett dåligt ålders -kris move! Nä men skämt åt sidan, snyggt frisyr men det är väl bara en uppsättning? Annars vanlig med lugg? Snyggt hur som helst. Tycker inte heller om varma toner egentligen, tycker silvershampoo torkar ut håret så mycket!
 
Haha som gjort för ett dåligt ålders -kris move! Nä men skämt åt sidan, snyggt frisyr men det är väl bara en uppsättning? Annars vanlig med lugg? Snyggt hur som helst. Tycker inte heller om varma toner egentligen, tycker silvershampoo torkar ut håret så mycket!

Haha men eller hur? ;) Ska dock försöka hålla mig från att göra en Britney ;)
Ja det är typ 80% styling. Klippningen är väl ngn form av lite taggig gardinlugg med lite fasning på sidorna typ. Sen rakt av bara på längden. Iofs sällan som man kan "klippa" en frisyr som liksom stylar sig själv. Just nu har jag ingen klippning alls, bara långt och klippt rakt av. Går ju göra jättemycket med det också iofs. Prio känns ändå att få till de kalla tonerna i färgen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
16
· Visningar
784
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 776
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
527
Senast: swemale
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 682
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp