Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har storlek S! Får plats med två tjocktröjor under, jag tycker inte om när jackor sitter för tajt. :)

Åh, den jackan var jättefin! :love:
Hur lång är du och vad har du för damstorlek? Såg att jackan fanns i XS också, men vet inte om jag skulle ha XS eller S... Är 162 cm med lång rygg och har 36-38 i vanliga fall...
 
För kort? :eek: Jag tycker den ser alldeles lagom, personligen skulle jag inte klara längre, då jag inte gillar hår i ögonen, men det är jag det. :p
Fint var det hur som. :D

Min lugg är ostylad lång, typ mitt i ögonen men jag fönar den och då är den perfekt längd. Beror nog som du säger på om man är beredd att jobba ngt med håret eller inte! Det är ganska få frisyrer som är snygga utan ngt fix, men en riktigt kort frisyr är nog det enklaste, alt en längre icke uppklippt hellång utan lugg som man sätter i knut i nacken eller likn
 
Senast ändrad:
För kort? :eek: Jag tycker den ser alldeles lagom, personligen skulle jag inte klara längre, då jag inte gillar hår i ögonen, men det är jag det. :p
Fint var det hur som. :D
Här tycker jag att den är lagom. Täcker ögonbrynen men är inte i ögonen.
Tack!
IMG_3565.JPG


Jag tycker du har så väldigt vackra ögon att jag tycker det är synd att gömma dem bakom lugg. :)
Tack!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 434
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: swemale
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 663
Senast: lingonben
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 313
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp